Поред В6 3.0 агрегата у јапанског спортисту уграђује се и 2.0 литарски са четири цилиндра
Нови 2.0 литарски мотор је сада у понуди "тојоте ГР супре" која се раније, по први пут у Европи, појавила са 3.0 литарским мотором. И са овим агрегатом " ГР супра" је сачувала све своје квалитете као спортски аутомобил. Динамичке карактеристике су чак и боље у неким сегментима јер је смањена маса возила за 100 килограма.
Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?
Нови 2.0 литарски мотор са четири цилиндра, опремљен турбином, је компактињи, лакши за поменутих 100 килограма од вечег тролитарског, па то омогућује да се шасија другачије балансира за још оштрије маневрисање. Мањи мотор се смешта ближе центру аутомобила, проиближавајући се идеалном балансу напред/назад и дајући боље инерционе карактеристике.
Иако има "само" 258 "коњских снага" уз помоћ сјајних 400 нм обртног момента доступног у широком распону обртаја мотора, уз аутоматску трансмисију од осам степени "ЗФ", овај агрегат омогућава "тојоти ГР супра" да постиже заиста врхунске резултате.
Прочитајте још: Одузима дах: Само 100 срећника ће моћи да ужива у чарима ове "Хонде" (Фото,Видео)
Од нула до 100 километара на час "тојота ГР супра 2.0" стиже за 5,2 секунде, док је максимална брзина потпуно иста као код возила са снажнијим мотором - електронски ограничених 250 километара на час. Потрошња се креће у просеку од 5,9 до 6,2 литра на 100 километара.
Цена "тојоте ГР супре" с 2.0 мотором је око 40.000 долара, наравно у зависности од тржишта и пакета опреме. Производња ове верзије јапанског спортисте, првог возила које је за глобално тржиште развила "Тојота Гозо рејсинг" почела је у јануару, а први купци у Европи су обрадовани испоруком крајем марта.