Шта се дешава када контролни пункт споји 50 трака у 20
Саобраћај после празника обично је ужасан. Али један догађај у Кини од пре пар година, надмашио је све гужве у саобраћају Наиме, тада је Кина можда управо претворила најгору ноћну мору сваког возача у стварност док су стотине милиона људи кренули кући на крају Златне недеље, националног празника који траје недељу дана.
Прочитајте још: Забележен пораст продаје КАМПЕРА: Еколошки савети како да се упустите у овакве туристичке авантуре
Хиљаде возача нашло се насукано на нечему што одозго изгледа као паркинг са 50 трака на аутопуту Г4 Пекинг-Хонгконг-Макао, једном од најпрометнијих путева у земљи. Неки су ову саобраћајну гужву назвали „карпокалипсом“, док су је други назвали „кармагедоном“ .
Иако је магловито време можда играло улогу, прави кривац био је нови контролни пункт који је приморавао саобраћај да се споји из 50 трака у само 20 трака. То је изазвало гужву невиђених размера о којој је писао цео свет.
Кини иначе нису непознате ове саобраћајне гужве, посебно на националним аутопутевима. Године 2010, застој који се протезао више од 74 миље на потезу између Аутономне регије "Унутрашња Монголија" и Пекинга оставио је возаче без могућности да се помере чак 12 дана! Замислите да се 12 дана нађете заробљени на аутопуту без могућности ни да кренете даље ни да се вратите. Тада је кривица пала на све, на власти, на градитеље путева до покварених аутомобила.
Људи су играли карте да би убили време док су оближњи продавци искористили прилику да продају храну и воду по највишим ценама заробљеним возачима. Године 2012, одлука владе да одобри бесплатно путовање путевима током истог државног празника претворила је 24 аутопута у 16 провинција у огроман застој са више од 85 милиона људи заглављених у својим аутомобилима.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ