Pored V6 3.0 agregata u japanskog sportistu ugrađuje se i 2.0 litarski sa četiri cilindra
Novi 2.0 litarski motor je sada u ponudi "tojote GR supre" koja se ranije, po prvi put u Evropi, pojavila sa 3.0 litarskim motorom. I sa ovim agregatom " GR supra" je sačuvala sve svoje kvalitete kao sportski automobil. Dinamičke karakteristike su čak i bolje u nekim segmentima jer je smanjena masa vozila za 100 kilograma.
Pročitajte još: Kako da, kad pazarite polovnjak, ne kupite "mačku u džaku"?
Novi 2.0 litarski motor sa četiri cilindra, opremljen turbinom, je kompaktinji, lakši za pomenutih 100 kilograma od večeg trolitarskog, pa to omogućuje da se šasija drugačije balansira za još oštrije manevrisanje. Manji motor se smešta bliže centru automobila, proibližavajući se idealnom balansu napred/nazad i dajući bolje inercione karakteristike.
Iako ima "samo" 258 "konjskih snaga" uz pomoć sjajnih 400 nm obrtnog momenta dostupnog u širokom rasponu obrtaja motora, uz automatsku transmisiju od osam stepeni "ZF", ovaj agregat omogućava "tojoti GR supra" da postiže zaista vrhunske rezultate.
Pročitajte još: Oduzima dah: Samo 100 srećnika će moći da uživa u čarima ove "Honde" (Foto,Video)
Od nula do 100 kilometara na čas "tojota GR supra 2.0" stiže za 5,2 sekunde, dok je maksimalna brzina potpuno ista kao kod vozila sa snažnijim motorom - elektronski ograničenih 250 kilometara na čas. Potrošnja se kreće u proseku od 5,9 do 6,2 litra na 100 kilometara.
Cena "tojote GR supre" s 2.0 motorom je oko 40.000 dolara, naravno u zavisnosti od tržišta i paketa opreme. Proizvodnja ove verzije japanskog sportiste, prvog vozila koje je za globalno tržište razvila "Tojota Gozo rejsing" počela je u januaru, a prvi kupci u Evropi su obradovani isporukom krajem marta.