Међу 100 највреднијих брендова на свету само "Тојота", "БМW" и "Мерцедес" из ауто-индустрије
Упркос корони, кризи светске економије, 100 највећих светских брендова је повећало своју вредност, према истраживању познате компаније Кантар. Тих 100 брендова је достигло вредност од фантастичних пет трилиона долара што је еквивалент годишњем БДП Јапана!
Од 2006. када је вредност била један трилион раст најмоћнијих је незаустављив!
Прочитајте још:Ово је тренутно једини комби за који ћете од државе добити 5.000 ЕВРА
Први по вредности бренда је "Амазон" који је забележио раст од невероватних 32 одсто па сада вреди 415,9 милијарди долара! Други је "Епл"чији раст је износио 14 одсто на годишњем нивоу и који сада вреди 352,3 милијарде долара. Трећи је "Мајкрософт" са растом од 30 одсто и достигнутом вредношћу од 326,5 милијарди долара.
Чини се да је време аутомобилских гиганата, који продају десетак милиона возила годишње, баш уздрмала корона.Тако се међу 1000 највећих налазе само три из ове аутомобилске гране, а само један је забележио раст.
Најбоље рангирана је јапанска "Тојота" на 48. месту али је изгубила вредност за 3,0 одсто!
Прочитајте још:Нова "сеат атека" ће уместо вас скидати и лед са шофершајбне (ФОТО/ВИДЕО)
Немачки тандем "БМW" и "Мерцедес" је задржао позицију међу 100 величанствених. "Мерцедес" је изгубио девет одсто вредности и сада су 56. на листи док је "БМW" изгубио чак 14 одсто вредности и сада је на 61. месту!
Једини бренд, из аутомобилске индустрије, који је увећао вредност је "Тесла" са растом од 22 одсто и који је четврти аутомобилски бренд на свету али изван 100 највећих.