Велики број ауто-кућа у Србији долази на адресу клијента, одвози, сервисира и враћа поправљено и дезинфиковано возило
Велики број ауто-кућа у Србији је нашло начин како да и у отежаним условима изађе у сусрет својим клијентима и да им олакша сервисирање возила. Наравно, све је урађено максимално професионално, сагласно најзахтевнијим безбедоносним протоколима у овој ситуацији. Међу првима су тај начин нашли су Кија Србија, БМВ, Мини, Форд , Волво… Вланик возила једноставно позове телефоном, или мејлом обавести ауто кућу и све остало је посао запослених у овим продајно-сервисним центрима.
- Нова услуга подразумева преузимање возила на кућној адреси, сервисирање, прање и дезинфекцију возила и повратак возила на кућну адресу власника. Услуга преузимања и повратка возила на кућну адресу је потпуно бесплатна за све власнике који се путем телефона, мејла или вебсајта пријаве за ову услугу - објашњава Милан Дербогосијан маркетинг и продукт менаџер „Кије Србија“. Након пријаве сервисни саветници ће их контактирати и са њима договорити све детаље.
Саговорник „Новости“ каже да се све ради у складу са хигијенским препорукама надлежних.
- Важно је напоменути да смо у сервисима увели и потпуни бесконтактни хигијенски сигурносни протокол, како би и наше странке и наши запослени били максимално сигурни. Комплетну услугу странке могу обавити из комфора свог дома што, осим заказивања, укључује и опцију плаћања сервисне поправке путем мобилних апликација или е-банкинг веб платформи пословних банака које користе.
Прочитајте још: Ево како да региструјете аутомобил у ванредном стању
Јако је важно истаћи да је ова услуга доступна без обзира да ли је реч о возилу у гарантном или вангарантном року, као и без обзира да ли је реч о редовној или ванредној сервисној интервенцији.
Поред наведеног, „Кија“ и „Волво“ центар су понудили и нове услуге својим клијентима заинтересованим за куповину новог или провереног мало коришћеног возила. У вези с тим, на официјелним веб сајтовима постављене су посебне странице на којима се заинтересовани клијенти могу пријавити за виртуелну посету салону, али у директном видео разговору са продајним саветницима.
Путем апликација „скајп“, „вотсап“,“вибер““ могуће је успоставити везу са продајним саветницима који ће директно презентовати аутомобил у 360-степени прегледу екстеријера и ентеријера, а уједно и одговорити на сва питања у вези актуелних понуда и опција финансирања.
Фото: З. Јовановић