Veliki broj auto-kuća u Srbiji dolazi na adresu klijenta, odvozi, servisira i vraća popravljeno i dezinfikovano vozilo
Veliki broj auto-kuća u Srbiji je našlo način kako da i u otežanim uslovima izađe u susret svojim klijentima i da im olakša servisiranje vozila. Naravno, sve je urađeno maksimalno profesionalno, saglasno najzahtevnijim bezbedonosnim protokolima u ovoj situaciji. Među prvima su taj način našli su Kija Srbija, BMV, Mini, Ford , Volvo… Vlanik vozila jednostavno pozove telefonom, ili mejlom obavesti auto kuću i sve ostalo je posao zaposlenih u ovim prodajno-servisnim centrima.
- Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kućnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, mejla ili vebsajta prijave za ovu uslugu - objašnjava Milan Derbogosijan marketing i produkt menadžer „Kije Srbija“. Nakon prijave servisni savetnici će ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje.
Sagovornik „Novosti“ kaže da se sve radi u skladu sa higijenskim preporukama nadležnih.
- Važno je napomenuti da smo u servisima uveli i potpuni beskontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i naše stranke i naši zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking veb platformi poslovnih banaka koje koriste.
Pročitajte još: Evo kako da registrujete automobil u vanrednom stanju
Jako je važno istaći da je ova usluga dostupna bez obzira da li je reč o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.
Pored navedenog, „Kija“ i „Volvo“ centar su ponudili i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog vozila. U vezi s tim, na oficijelnim veb sajtovima postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa prodajnim savetnicima.
Putem aplikacija „skajp“, „votsap“,“viber““ moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja.
Foto: Z. Jovanović