Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
НОВИТЕТ

"Кијина" нова лимузина "К5"

По први пут јужнокорејски седан са погоном на сва четири точка.Промовисани и нови бензински мотори. (Фото , видео)

554541.JPEG
Oglas

АУТОМОБИЛСКИ гигант из Јужне Кореје, "Кија", наставља да осваја тржиште на коме последњих година,заједно са "Хјундаијем" граби џиновским корацима,овога пута нудећи елегантну и атрактивну лимузину - нови "к5".

Суштински гледано нова "кија к5" је такозвана "фастбацк" еволуција "Кијине" глобално најпродаваније лимузине, која здружује агресиван дизајн са ентеријером подређеном возачу, најновије технологије и нове моторе.
Поред приказа "Кијиних" будућих дизајнерских смерница "К5" ће као први "Кијин" модел понудити опцију погона на сва четири точка (AWD), уз стандардни погон на предњи пар точкова. Снагу моделу дају ефикасни бензински мотори "Smartstream" са новим
8-степеним мењачем са двоструким ("мокрим") квачилом.
Бољи материјали у кабини, високотехнолошка помагала и нова шасија значе да "К5" возачима нуди опуштенију, самоуверенију и забавнију вожњу него пре.


Продаја новог "кија К5" почиње у првој половини нове године на већини глобалних тржишта, међу којима (засада) нема Европе.
Спортска лимузина "К5", која је настала као плод сарадње "Кијина" три дизајнерска центра у САД, Европи и Јужној Кореји, означава корак напред у односу на претходнике.
Напред је нови модел доживео еволуцију "тигровог носа" са ЛЕД фаровима, интегрисаним у маску. Дневна светла, која подсећају на "пулс", доприносе агресивнијем предњем делу, а свој удео дају и доња маска са флуидном ваздушном завесом и шири отвори за проток ваздуха.
Гледајући из профила "К5" доноси већу дозу мишићавости и нешто "стингерових" облина.Рамена постепено расту, што са суженим стакленим површинама према крају возила пружа "напред нагнут став" и спортскији изглед. У односу на претходника "К5" је нижи за 20 милиметара (сада 1.445 мм), дужи за 50 мм (4.905 мм), шири за 25 мм (1.860 мм) и има 45 милиметара дужи међуосовинско растојање (2.850 мм).
"К5" на друму пружа већу стабилност и већи ужитак у вожњи.


"К5" бити ће расположив са 16, 17или 18-инчним алуминијумским наплацима и различитим бојама каросерије. "ГТ2 варијанте ће нудити посебне 19-инчне наплатке и агресивнији предњи и задњи браник, посебне "ГТ" ознаке и две издувне цеви.
Према возачу усмерен дизајн кабине и више простора .Кабина доноси минималистичан изглед са Кијиним најсавременијим системом
инфотеинмента, са новим дизајнерским језиком који ће убудуће преузети и остали модели. Поред 10,25-инчног екрана на додир нудиће се и Кијина нова 12,3-инчна дигитална инструмент табла на којој се јасно приказују информације непосредно испред возачевог видокруга и пута.
Поред тога је код "К5" на располагању и амбијентално осветљење, које суптилно осветљава унутрашње облоге врата и арматурну плочу, као и бежично пуњење мобилних уређаја. За врхунски звук у кабини задужен је аудио систем "BOSE" са 12 звучника.


Зависно од тржишта нови "К5" ће пружати могућност избора једно- или двобојног тапацирања кабине, са тканином, вештачком кожом и различитим комбинацијама коже. Арматурна плоча нудиће се у металик боји или са дрвеним умецима за префињенији изглед и осећај.
Нови "К5" добио је нове "Smartstream" моторе и - премијерно - нови погон на сва четири точка (АWД). Нови мотори нуде већу агилност, мању потрошњу горива и већу углађеност него икад пре.
"Кија" ће први пут у "Д сегменту" на неким тржиштима понудити "AWD" погон, док ће "К5" стандардно имати погон на предњи пар точкова.
У Јужној Кореји и у Северној Америци "Кија" ће нудити 21.6 Т-ГДИ" бензински мотор са технологијом временски промењивог отварања вентила (Continuously Variable Valve Duration - CVVD). Технологија управљања вентила регулише време трајања отварања
и затварања вентила у складу са условима вожње, због чега ЦВВД остварује побољшање перформанси од 4,0 одсто и 5,0 одсто мању потрошњу горива, док су емисије смањене за чак 12 одсто.Мотор "1.6 Т-ГДи" има највећу снагу 180 КС при 5.500 обр./мин, док највећи обртни моменат износи 265 Нм у интервалу од 1.500 до 4.500 обр./мин.
Најснажнија варијанту "К5 ГТ", ће бити расположива само у Северној Америци и покретаће је "2.5 Т-ГДи" турбобензински мотор са 290 КС и обртним моментом од 422 Нм,којем ће од 0 до 100 км/х бити потребно 6,6 секунди.


Као и прошла генерација модела и нови "К5" ће бити расположив и са хибридним погоном.
Сви мотори стандардно имају 6-или 8-степени аутоматски мењач, док ће "2.5 Т-ГДи" имати "Кијин" нови 8-степени мењач са двоструким (мокрим) квачилом (8ДЦТ).
"Кија к5" нуди систем избора начина вожње (Drive Mode Select), који са различитим подешавањима убрзања, управљивости и односа мењача возачима нуди различите начине вожње - "Smart", "Comfort", "Eco", "Sport" i "Custom", од којих сваки нуди другачије искоришћење горива, другачију управљивост или одзивност возила на возачеве инпуте.
Програм за препознавање гласа возачима омогућава посредовање различитих наредби возилу, као нпр. управљање клима уређаја, електрично подизање стакала, грејање управљачког обруча, седишта и задњег стакла, као и управљање аудио система. Тако
возач "к5" може имати обе руке на волану и очи на путу испред себе. У случају кад је возило опремљено са навигацијом ту је 10,25-инчни екран на додир,а могуће је наручити и Кијине нове 12,3-инчне дигиталне мераче, који захваљујући високој резолуцији возачу нуде јасно приказивање информација.
"К5" ће нудити и 8,0-инчни "head-up" екран, који приказује путне информације на малом стаклу испред возача. Систем приказује упозорења бројних система асистенције, детаље о брзини возила, навигацијска упутства завој за завојем. Најзахтевнијим љубитељима музике намењен је аудио систем БОСЕ са 12 звучника, док ће на неким тржиштима бити омогућено и амбијентално осветљење.
Напредни системи асистенције са даљинским аутоматским паркирањем.Лимузина "к5" доноси бројне пасивне и активне безбедносне и асистенцијске системе, који штите путнике и остале учеснике у саобраћају у вожњи. "Кијин" напредни систем
асистенције "ADAS" (Advanced Driver Assistance Systems)смањује ризик од повреда и стреса током вожње.


У зависности од тржишта и степена опремљености "ADAS" ће нудити следеће системе:систем за спречавање налета (ФЦА), систем за упозоравање на возила у мртвом углу (БВМ) са приказом околине возила (СВМ) и спречавањем судара са возилима у мртвом
углу (БЦА), радарски темпомат (СЦЦ) или навигациони радарски темпомат (НСЦЦ), системза одржавање возила на возној траци (ЛФА), систем за упозоравање возача надеконцентрисаност (ДАW), и систем асистенције на аутопуту (ХДА), који аутоматски
прилагођава подешену брзину радарског темпомата ограничењима брзине на аутопутевима са управљањем и контролом убрзавања и кочења возила, што омогућава одржавање безбедне раздаљине до возила испред и унутар возне траке.
Кијин "2. степен" аутономне вожње - систем за одржавање возила на возној траци (ЛФА) - контролише положај возила с обзиром на возила испред. ЛФА за праћење подних ознака и одржавање возила на средини возне траке користи камеру. Поред тога "к5" нуди и приказ догађања иза возила (РВМ) са системом за спречавање судара са препрекама иза возила (ПЦА) и систем за помоћ код вожње уназад (РЦЦА).
Модел "к5" је "Кијин" први модел са даљинским навођењем аутоматског паркирања (РСПА), које возачима омогућава аутономно померање возила помоћу дугмета на паметном кључу. То олакшава померање возила напред и назад на уским паркиралиштима или ако је друго возило паркирано преблизу и возач не може да седне у возило.


Продаја нове лимузине "к5", чији ће главни глобални конкуренти бити "Nissan Altima", "Toyota Camry", "Honda Accord" i "Hyundai Sonata", почиње у првој половини године на већини глобалних тржишта, а засад још није познато када ће међу њима бити и Европа.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas