Oglas
· · Komentari: 0
NOVITET

"Kijina" nova limuzina "K5"

Po prvi put južnokorejski sedan sa pogonom na sva četiri točka.Promovisani i novi benzinski motori. (Foto , video)

554541.JPEG
Oglas

AUTOMOBILSKI gigant iz Južne Koreje, "Kija", nastavlja da osvaja tržište na kome poslednjih godina,zajedno sa "Hjundaijem" grabi džinovskim koracima,ovoga puta nudeći elegantnu i atraktivnu limuzinu - novi "k5".

Suštinski gledano nova "kija k5" je takozvana "fastback" evolucija "Kijine" globalno najprodavanije limuzine, koja združuje agresivan dizajn sa enterijerom podređenom vozaču, najnovije tehnologije i nove motore.
Pored prikaza "Kijinih" budućih dizajnerskih smernica "K5" će kao prvi "Kijin" model ponuditi opciju pogona na sva četiri točka (AWD), uz standardni pogon na prednji par točkova. Snagu modelu daju efikasni benzinski motori "Smartstream" sa novim
8-stepenim menjačem sa dvostrukim ("mokrim") kvačilom.
Bolji materijali u kabini, visokotehnološka pomagala i nova šasija znače da "K5" vozačima nudi opušteniju, samouvereniju i zabavniju vožnju nego pre.


Prodaja novog "kija K5" počinje u prvoj polovini nove godine na većini globalnih tržišta, među kojima (zasada) nema Evrope.
Sportska limuzina "K5", koja je nastala kao plod saradnje "Kijina" tri dizajnerska centra u SAD, Evropi i Južnoj Koreji, označava korak napred u odnosu na prethodnike.
Napred je novi model doživeo evoluciju "tigrovog nosa" sa LED farovima, integrisanim u masku. Dnevna svetla, koja podsećaju na "puls", doprinose agresivnijem prednjem delu, a svoj udeo daju i donja maska sa fluidnom vazdušnom zavesom i širi otvori za protok vazduha.
Gledajući iz profila "K5" donosi veću dozu mišićavosti i nešto "stingerovih" oblina.Ramena postepeno rastu, što sa suženim staklenim površinama prema kraju vozila pruža "napred nagnut stav" i sportskiji izgled. U odnosu na prethodnika "K5" je niži za 20 milimetara (sada 1.445 mm), duži za 50 mm (4.905 mm), širi za 25 mm (1.860 mm) i ima 45 milimetara duži međuosovinsko rastojanje (2.850 mm).
"K5" na drumu pruža veću stabilnost i veći užitak u vožnji.


"K5" biti će raspoloživ sa 16, 17ili 18-inčnim aluminijumskim naplacima i različitim bojama karoserije. "GT2 varijante će nuditi posebne 19-inčne naplatke i agresivniji prednji i zadnji branik, posebne "GT" oznake i dve izduvne cevi.
Prema vozaču usmeren dizajn kabine i više prostora .Kabina donosi minimalističan izgled sa Kijinim najsavremenijim sistemom
infoteinmenta, sa novim dizajnerskim jezikom koji će ubuduće preuzeti i ostali modeli. Pored 10,25-inčnog ekrana na dodir nudiće se i Kijina nova 12,3-inčna digitalna instrument tabla na kojoj se jasno prikazuju informacije neposredno ispred vozačevog vidokruga i puta.
Pored toga je kod "K5" na raspolaganju i ambijentalno osvetljenje, koje suptilno osvetljava unutrašnje obloge vrata i armaturnu ploču, kao i bežično punjenje mobilnih uređaja. Za vrhunski zvuk u kabini zadužen je audio sistem "BOSE" sa 12 zvučnika.


Zavisno od tržišta novi "K5" će pružati mogućnost izbora jedno- ili dvobojnog tapaciranja kabine, sa tkaninom, veštačkom kožom i različitim kombinacijama kože. Armaturna ploča nudiće se u metalik boji ili sa drvenim umecima za prefinjeniji izgled i osećaj.
Novi "K5" dobio je nove "Smartstream" motore i - premijerno - novi pogon na sva četiri točka (AWD). Novi motori nude veću agilnost, manju potrošnju goriva i veću uglađenost nego ikad pre.
"Kija" će prvi put u "D segmentu" na nekim tržištima ponuditi "AWD" pogon, dok će "K5" standardno imati pogon na prednji par točkova.
U Južnoj Koreji i u Severnoj Americi "Kija" će nuditi 21.6 T-GDI" benzinski motor sa tehnologijom vremenski promenjivog otvaranja ventila (Continuously Variable Valve Duration - CVVD). Tehnologija upravljanja ventila reguliše vreme trajanja otvaranja
i zatvaranja ventila u skladu sa uslovima vožnje, zbog čega CVVD ostvaruje poboljšanje performansi od 4,0 odsto i 5,0 odsto manju potrošnju goriva, dok su emisije smanjene za čak 12 odsto.Motor "1.6 T-GDi" ima najveću snagu 180 KS pri 5.500 obr./min, dok najveći obrtni momenat iznosi 265 Nm u intervalu od 1.500 do 4.500 obr./min.
Najsnažnija varijantu "K5 GT", će biti raspoloživa samo u Severnoj Americi i pokretaće je "2.5 T-GDi" turbobenzinski motor sa 290 KS i obrtnim momentom od 422 Nm,kojem će od 0 do 100 km/h biti potrebno 6,6 sekundi.


Kao i prošla generacija modela i novi "K5" će biti raspoloživ i sa hibridnim pogonom.
Svi motori standardno imaju 6-ili 8-stepeni automatski menjač, dok će "2.5 T-GDi" imati "Kijin" novi 8-stepeni menjač sa dvostrukim (mokrim) kvačilom (8DCT).
"Kija k5" nudi sistem izbora načina vožnje (Drive Mode Select), koji sa različitim podešavanjima ubrzanja, upravljivosti i odnosa menjača vozačima nudi različite načine vožnje - "Smart", "Comfort", "Eco", "Sport" i "Custom", od kojih svaki nudi drugačije iskorišćenje goriva, drugačiju upravljivost ili odzivnost vozila na vozačeve inpute.
Program za prepoznavanje glasa vozačima omogućava posredovanje različitih naredbi vozilu, kao npr. upravljanje klima uređaja, električno podizanje stakala, grejanje upravljačkog obruča, sedišta i zadnjeg stakla, kao i upravljanje audio sistema. Tako
vozač "k5" može imati obe ruke na volanu i oči na putu ispred sebe. U slučaju kad je vozilo opremljeno sa navigacijom tu je 10,25-inčni ekran na dodir,a moguće je naručiti i Kijine nove 12,3-inčne digitalne merače, koji zahvaljujući visokoj rezoluciji vozaču nude jasno prikazivanje informacija.
"K5" će nuditi i 8,0-inčni "head-up" ekran, koji prikazuje putne informacije na malom staklu ispred vozača. Sistem prikazuje upozorenja brojnih sistema asistencije, detalje o brzini vozila, navigacijska uputstva zavoj za zavojem. Najzahtevnijim ljubiteljima muzike namenjen je audio sistem BOSE sa 12 zvučnika, dok će na nekim tržištima biti omogućeno i ambijentalno osvetljenje.
Napredni sistemi asistencije sa daljinskim automatskim parkiranjem.Limuzina "k5" donosi brojne pasivne i aktivne bezbednosne i asistencijske sisteme, koji štite putnike i ostale učesnike u saobraćaju u vožnji. "Kijin" napredni sistem
asistencije "ADAS" (Advanced Driver Assistance Systems)smanjuje rizik od povreda i stresa tokom vožnje.


U zavisnosti od tržišta i stepena opremljenosti "ADAS" će nuditi sledeće sisteme:sistem za sprečavanje naleta (FCA), sistem za upozoravanje na vozila u mrtvom uglu (BVM) sa prikazom okoline vozila (SVM) i sprečavanjem sudara sa vozilima u mrtvom
uglu (BCA), radarski tempomat (SCC) ili navigacioni radarski tempomat (NSCC), sistemza održavanje vozila na voznoj traci (LFA), sistem za upozoravanje vozača nadekoncentrisanost (DAW), i sistem asistencije na autoputu (HDA), koji automatski
prilagođava podešenu brzinu radarskog tempomata ograničenjima brzine na autoputevima sa upravljanjem i kontrolom ubrzavanja i kočenja vozila, što omogućava održavanje bezbedne razdaljine do vozila ispred i unutar vozne trake.
Kijin "2. stepen" autonomne vožnje - sistem za održavanje vozila na voznoj traci (LFA) - kontroliše položaj vozila s obzirom na vozila ispred. LFA za praćenje podnih oznaka i održavanje vozila na sredini vozne trake koristi kameru. Pored toga "k5" nudi i prikaz događanja iza vozila (RVM) sa sistemom za sprečavanje sudara sa preprekama iza vozila (PCA) i sistem za pomoć kod vožnje unazad (RCCA).
Model "k5" je "Kijin" prvi model sa daljinskim navođenjem automatskog parkiranja (RSPA), koje vozačima omogućava autonomno pomeranje vozila pomoću dugmeta na pametnom ključu. To olakšava pomeranje vozila napred i nazad na uskim parkiralištima ili ako je drugo vozilo parkirano preblizu i vozač ne može da sedne u vozilo.


Prodaja nove limuzine "k5", čiji će glavni globalni konkurenti biti "Nissan Altima", "Toyota Camry", "Honda Accord" i "Hyundai Sonata", počinje u prvoj polovini godine na većini globalnih tržišta, a zasad još nije poznato kada će među njima biti i Evropa.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas