Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

Да ли знате зашто је ФЕРАРИ ЦРВЕНЕ БОЈЕ? Одговор има везе са ПРОШЛОШЋУ!

Не постоји ништа легендарније за бренд Ferrari од потписне боје каросерије „Rossa Corsa“, али како је боја постала синоним за италијански бренд супераутомобила? То није био избор заснован на дизајну, па шта је право значење иза избор боје? Откривамо одакле је почело повезивање Ферарија и њихових упечатљивих нијанси црвене и зашто се већина Феррари модела производи у црвеној боји.

1648234226_ferrari-gccfce88c7_640.jpg
Фото: Пиксабеј
Oglas

Визуелни наговештај смеле страсти; црвена боја захтева вашу пажњу. А то је управо оно што Феррари жели да осетите са њиховим класично упечатљивим црвеним супер-аутомобилима. Боја је заштитни знак њиховог раскошног луксузног дизајна, тако да не чуди што је први Феррари икада направљен, заправо, дизајниран у црвеној боји.

Прочитајте јошРЕШИТЕ СЕ НЕПРИЈАТНИХ МИРИСА У АУТОМОБИЛУ уз помоћ ових трикова и практичних савета

Зашто црвена боја? 

Црвена боја је део Фераријевог ДНК. Када помислите на Феррари, моћна нијанса црвене је увек тренутна помисао. Ипак, фиксација компаније за боју није била само због њене естетике. Повезивање црвене боје са Фераријем почело је још у раном 20. веку када су организатори трка тркачких аутомобила имали прописе који су предвиђали да сваки тим фарба своје возило у одговарајућу боју земље. Британски аутомобили су били офарбани у зелено, француски аутомобили су били плави, а италијански тркачки аутомобили су били црвени.

Као италијанска компанија, Феррари је морао да усвоји црвену боју преко каросерије својих тркачких аутомобила. Власник Енцо Ферари био је веома фасциниран тркама и видео је спорт као средство за финансирање пословања. Како је Ферари тим постајао успешнији у тркама, њихова упечатљива боја каросерије постала је незаборавнија, а убрзо је црвена постала њихов потпис.

Фераријев успех на тркачкој стази утицао је на њихове фанове и многе Италијане, јер су Феррари црвени аутомобили били најпожељнија боја избора. Почетком 90-их, када је слава Ферарија нагло порасла, око 85% свих Фераријевих производа било је офарбано у црвено.

Фото: Пинтерест

Најпознатија Фераријева црвена боја је Росо Корса, што се преводи као 'Тркачка црвена'.

Ова легендарна нијанса отелотворила је неке од њихових најкласичнијих модела, укључујући 288 ГТО и 488 Писта. Иако је Росо Корса најпрепознатљивији Ферраријев узорак црвене боје, то није њихова једина нијанса црвене у којој дизајнирају. Постоје светлије нијансе, као што је Росо Скудерија, и тамнији тонови, као што је Росо Мугело. Црвена је постала симбол Фераријеве тркачке страсти и снаге, толико да смео, енергичан тон црвене може бити само „Ферари црвени“.

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas