Препознатљива комшијска услуга, широк асортиман производа, увек свеже воће и поврће и осмеси продаваца који свакодневно дочекују своје купце део су свакодневице Маxи супермаркета.
Водећи се обећањима да ће сваког дана бити бољи комшија и боље место за куповину, Маxи је већ 20 година на услузи својим суграђанима.
Од отварања првог Маxи супермаркета 12.децембра 2000. године, пратећи трендове и потребе савременог купца, Маxи је данас постао синоним модерне куповине. У претходне две деценије, ослушкујући потребе својих потрошача, Маxи је усавршавао дизајн, а уводећи иновације и потпуно нове дестинације за куповину осигурао да годинама заредом буде одабран као омиљени супермаркет купаца.
Фото: Промо
– Маxи је годинама препознат као омиљена продавница, а то је резултат снажног залагања великог тима сјајних људи. Сва добро позната лица која свакодневно дочекују наше купце у продавницама широм Србије, али и читав систем подршке који се налази иза њих, наше колеге из Дистрибутивнг центра, Службе подршке, као и ланац проверених добављача чине да цео систем беспрекорно функционише. Маxи је поставио стандарде у искуству куповине, а кроз одговорно пословање први је отворио супермаркете који користе еколошке системе расхладе. Двадесет година било је довољно да се поставе стандарди, али и да се додатно обавежемо заједници да ћемо наставити да подижемо лествицу пословања и да свакога дана померамо границе као лидери у области малопродаје – изјавио је Јан-Вилем Докхејр, генерални директор компаније Делез Србија.
Како би купце инспирисао на бољи и квалитетнији живот, Маxи се кроз иновације у асортиману и услузи додатно труди да им омогући широк спектар здравијих производа, истовремено пружајући врхунски квалитет и приступачне цене. Тако, поред добро познатог асортимана свежих квалитетних намирница и здравијег кутка, у Маxи супермаркетима потрошачи на производима приватне робне марке данас могу пронаћи и додатни систем нутритивног обележавања производа, Нутри-Сцоре, који им помаже да на лакши начин одаберу намирнице и омогуће себи избалансирану исхрану.
Одговарајући на различите потребе својих купаца, овај супермаркет је задржао све оно на шта су купци навикли, пружајући им нешто свеже сваког дана, али је искуство куповине додатно обогатио и новинама попут јединственог концепта занатске Маxи пекаре, у оквиру које купци данас могу уживати у традиционалним хлебовима, ручно прављеним у самој радњи. Маxи не заборавља ни на најмлађе генерације, као и верне купце, па им у континуитету током године организује и бројне програме лојалности у оквиру којих се, по додатно сниженим ценама, могу пронаћи играчке, сетови за кућу, али и све оно што је потребно једној породици.
За јубиларни рођендан, као поклон и себи и потрошачима, Маxи је проширио своју мрежу. На изузетно атрактивној локацији, у оквиру Белграде Wатерфронт комплекса, на 2.000 метара квадратних отворен је највећи Маxи до сада, који нуди сасвим ново искуство куповине. Уз све то, Максију се придружио и нов бренд, Мега Маxи, а комплетном ланцу услуге доприноси и Маxи онлине, који одговара дигиталним захтевима модерног доба.
Маxи је део породице Делез Србија, једног од највећих малопродајних ланаца у Србији, који на више од 450 локација широм земље, са готово 13.000 запослених услужује више од 1,2 милиона купаца месечно.
Пре 20 година у Србији је почела прича која нераскидиво спаја све добре комшије, започела је традиција која је постала стил живота. Са првим Маxи супермаркетом, Србија је добила комшију са којим се радује, слави, превазилази изазове, живи. Јубиларна слављеничка година само је најава нових, заједничких, Маxи победа.