Агенција Метро маркет са Привредном комором Србије, Агенцијом за заштиту животне средине Србије и Центром за моторна возила АМСС одала је признање „Тојоти“
У традиционалном избору који организује агенција Метро Маркет у сарадњи са Привредном комором Србије, Агенцијом за заштиту животне средине Владе Републике Србије и Центром за моторна возила АМСС, „тојота корола 1.8 хибрди“ освојила је прво место и ласкаву титулу „Еко ауто године у Србији“ за 2020. годину.
Чланови стручног жирија детаљно су анализирали све пристигле пријаве и вредновали их на основу наведених података и информација, као и достављене валидне пратеће документације сваког појединачног заступника произвођача.
- Када је реч о значају заштите животне средине, ту нема компромиса. Ако компаније занемарују очување животне средине, што доводи до загађења ваздуха и повећаног броја оболелих грађана онда је то друштвено неодговорно. Тај аспект друштвене одговорности никако не сме бити занемарен – каже мр Душан Стокић ,руководилац службе за животну средину, техничке прописе, квалитет и друштвену одговорност Привредне коморе Србије, један од чланова стручног жирија.
- Еколошке награде које додељујемо, скоро деценију треба да афирмишу и истакну компаније које својим програмима и производима доприносе и унапређују заштиту животне средине у Србији.
Прочитајте још: Пет кандидата за Ауто године у Србији 2020.
Победник деветог по реду избора за „Еко ауто године“, „тојота корола ХБ 1,8 хибрид“, до првог места стигла је са освојених 72,75 поена.
Свечана додела награде, из разумљивих разлога, ипак ће сачекати неко боље време.
Фото:Промо