Agencija Metro market sa Privrednom komorom Srbije, Agencijom za zaštitu životne sredine Srbije i Centrom za motorna vozila AMSS odala je priznanje „Tojoti“
U tradicionalnom izboru koji organizuje agencija Metro Market u saradnji sa Privrednom komorom Srbije, Agencijom za zaštitu životne sredine Vlade Republike Srbije i Centrom za motorna vozila AMSS, „tojota korola 1.8 hibrdi“ osvojila je prvo mesto i laskavu titulu „Eko auto godine u Srbiji“ za 2020. godinu.
Članovi stručnog žirija detaljno su analizirali sve pristigle prijave i vrednovali ih na osnovu navedenih podataka i informacija, kao i dostavljene validne prateće dokumentacije svakog pojedinačnog zastupnika proizvođača.
- Kada je reč o značaju zaštite životne sredine, tu nema kompromisa. Ako kompanije zanemaruju očuvanje životne sredine, što dovodi do zagađenja vazduha i povećanog broja obolelih građana onda je to društveno neodgovorno. Taj aspekt društvene odgovornosti nikako ne sme biti zanemaren – kaže mr Dušan Stokić ,rukovodilac službe za životnu sredinu, tehničke propise, kvalitet i društvenu odgovornost Privredne komore Srbije, jedan od članova stručnog žirija.
- Ekološke nagrade koje dodeljujemo, skoro deceniju treba da afirmišu i istaknu kompanije koje svojim programima i proizvodima doprinose i unapređuju zaštitu životne sredine u Srbiji.
Pročitajte još: Pet kandidata za Auto godine u Srbiji 2020.
Pobednik devetog po redu izbora za „Eko auto godine“, „tojota korola HB 1,8 hibrid“, do prvog mesta stigla je sa osvojenih 72,75 poena.
Svečana dodela nagrade, iz razumljivih razloga, ipak će sačekati neko bolje vreme.
Foto:Promo