Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

Ових пет ствари бармени никако не воле: Мислимо да смо љубазни а само им отежавамо посао

Да ли сте некада помислили да је сјајна идеја да бармена частите пићем, често разговарате с њим и помажете му да поспреми чаше? Иако ово делују као љубазни потези, којима се надамо да му олакшавју посао, заправо могу бити велике грешке. Шта не би требало да радимо када седимо за баром и како да будемо "добра муштерија"?

1708507702_shutterstock_1368755939.jpg
Фото: Схуттерстоцк
Oglas

Типични приказ бармена у филму је неко ко је спреман да разговара са сваком муштеријом, ко је увек расположен, ко ће радо да подели пиће и чак да се забавља заједно са нама. Међутим, реалност је врло другачија, јер су бармени обучени професионалци, који су ту да обаве свој посао и пруже нам услугу, а склапање пријатељстава са муштеријама није у опису посла. Чак иако избегавамо очигледне грешке, постоји неколико љубазних навика које бармену заправо могу да отежају посао, без обзира да ли се налазимо у ноћном клубу или у хотелском бару:

Тражимо да попију пиће са нама

Иако ово делује као сјајан начин да бармену покажемо да смо добро расположени и задовољни услугом, заправо није толико пристојна навика као што мислимо. Лако нам је да заборавимо да бармен само ради свој посао (посебно ако је атмосфера опуштена и осећамо се радосно), али пошто ни сами не бисмо пили на свом радном месту, не би то требало ни да очекујемо од оног који нас служи.

Уместо тога, новац који бисмо потрошили на пиће можемо да оставимо као напојницу, ако заиста желимо да покажемо захвалност.

"Изненади ме!"

Када одлучимо да нашу поруџбину потпуно препустимо бармену, то може да значи да верујемо његовом знању и искуству, што верујемо да би требало да схвати као комплимент. Ипак, укусу су различити и не би требало да толику одговорност препуштамо особи која нас служи.

Уместо тога, можемо да опишемо које укусе волимо и да нам бармен помогне да одаберемо адекватно пиће, а ако заиста желимо право изненађење, онда не би требало да се жалимо ако нам се избор није допао.

Чишћење просутог пића и разбијеног стакла  

Ако смо испустили пиће, можемо да осетимо потребу да почистимо неред. Међутим, на овај начин вероватно само отежавамо посао радницима, посебно ако користимо на десетине салвета и прикупљамо стакло голим рукама. Осим што се може направити још већи неред, можемо да се повредимо, што потенцијално представља проблем за угоститељски објекат.

Боље је да особље обавестимо о ситуацији и пустимо их да почисте, јер ће сигурно бити ефикаснији и бржи од нас (и захвални што се нисмо умешали).

Самостално поспремање

Када желимо да бармену олакшамо посао, можемо да осетимо потребу да сами убацимо све искоришћене сламке и салвете у празне чаше. Међутим, ово само ствара још више посла за њега, јер после тога мора да вади влажне (и вероватно слепљене) салвете из чаша, како би се правилно испрале.

Оно што можемо је да скупимо све чаше и салвете у један део стола, али није потребно да радимо више од тога, јер радници углавном имају сопствени систем чишћења. Исто важи и за ресторане, где није препоручено да сами слажемо тањире.

Причање животне приче и флертовање

Некада можемо да помислимо да је бармену досадно, посебно ако нема превелике гужве, те желимо да са њима разговарамо. У већини случајева, то се заврши тако што им причамо детаље о себи и свом животу, мислећи да им чинимо услугу, да им посао тако постаје занимљивији.

Ипак, вероватно се дешава поптуно супротно, јер бармен није у обавези да ћаска са нама. Исто важи и за флертовање - ако нам се бармен смеши и учтив је, то само значи да је професионалац и да жели да имамо позитивни искуство, а не да му се допадамо, тако да је боље да се устручавамо од било које врсте флертовања и избегнемо непријатности.

(РТ)

 

БОНУС ВИДЕО:

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas