Инфлуенсери мораће строго да воде рачуна, како не би претерали са ефектирањем производа који рекламирају
Двема утицајних инфлуенсерки, речено је да уклоне филтере за лепоту постова који рекламирају производе за сунчање, јер су тиме заварале купце који би желели да имају ефекат као на фотграфији.
Прочитајте још: Како нанети маскару и снеку према ОБЛИКУ ОЧИЈУ? Савети шминкера
Надлежни орган за стандарде оглашавања (АСА) рекао је да утицајни органи "морају посебно да воде рачуна" да потрошаче не заваравају или преувеличавају производе са ефектима, јер купци тако немају прави увид у оно шта купују.
Они истичу да су филтери лепоте у апликацији које користе инфлуенцери Цинзиа Баилис-Зулло, која има 356.000 пратилаца, и Елли Норрис, која има 23.000 пратилаца, заварали потрошаче "с обзиром на ефекат који је производ могао да постигне".
Објаве које промовишу ове две инфлуенсерке, добиле су жалбе у јулу 2020. године у којима се наводи да демонстрација ових производа није добра. Оне су само поставиле наношење производа на тело, а не и која је његова ефикасност.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ