Influenseri moraće strogo da vode računa, kako ne bi preterali sa efektiranjem proizvoda koji reklamiraju
Dvema uticajnih influenserki, rečeno je da uklone filtere za lepotu postova koji reklamiraju proizvode za sunčanje, jer su time zavarale kupce koji bi želeli da imaju efekat kao na fotgrafiji.
Pročitajte još: Kako naneti maskaru i sneku prema OBLIKU OČIJU? Saveti šminkera
Nadležni organ za standarde oglašavanja (ASA) rekao je da uticajni organi "moraju posebno da vode računa" da potrošače ne zavaravaju ili preuveličavaju proizvode sa efektima, jer kupci tako nemaju pravi uvid u ono šta kupuju.
Oni ističu da su filteri lepote u aplikaciji koje koriste influenceri Cinzia Bailis-Zullo, koja ima 356.000 pratilaca, i Elli Norris, koja ima 23.000 pratilaca, zavarali potrošače "s obzirom na efekat koji je proizvod mogao da postigne".
Objave koje promovišu ove dve influenserke, dobile su žalbe u julu 2020. godine u kojima se navodi da demonstracija ovih proizvoda nije dobra. One su samo postavile nanošenje proizvoda na telo, a ne i koja je njegova efikasnost.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU