Када лојални потрошач Александар Кирк није наручио пицу из свог омиљеног ресторана чак 11 дана, особље пицерије је дигло узбуну!
Кирк Александар из Орегона, био је лојални потрошач пице из познатог ланца пицерије "Доминос". Толико лојалан да када није наручио пицу скоро две недеље, особље ресторана се забринуло. Ова забринутост, кажу власти, вероватно је спасила Александров живот.
Прочитајте још: ПОСЛАТА У САМОУБИЛАЧКУ МИСИЈУ: Лајкина судбина била је јасна од почетка, а ево шта нисте знали о првом псу у свемиру
Сара Фулер, генерални директор Домино'са у тој области рекла је да је Александар био редовна муштерија и да је наручивао пицу сваки, или сваки други дан. Толико су запослени навикли на његове наруџбине, да су почели да се шале међусобно и да их зову "Киркова наређења". Али након неколико дана без Александрове наруџбине и након што су и возачи приметили да нису имали испоруку на његову адресу, подигла се узбуна.
Када је проверила базу података ресторана, Фулер је открила да је прошло 11 дана од Александрове последње наруџбине. У недељу ујутру, Фулер је замолила једног од достављача да посети Александра, за кога су комшије рекле да ретко напушта свој дом. Али када је достављач стигао у Александрову кућу, знао је да нешто није у реду. Светла су била упаљена и ТВ је радио, али Александар није дошао да отвори врата. Такође није одговарао ни на позиве, када је позвана хитна помоћ.
Како је саопштила шерифова канцеларија, заменици су чули човека који је „дозивао помоћ из куће” када су стигли на лице места. Када су ушли у кућу, затекли су Александра, који наводно пати од тешких здравствених проблема, коме „треба хитна медицинска помоћ“. Шерифова канцеларија похвалила је особље ове пицерије на брзом реаговању и рекли су да ко зна шта би се десило да нису реаговали и колико би прошло након би неко дошао да укаже помож Кирку.
Да ли га је спасило особље ресторана или његова лојалност, ово је прелепа и истинита прича о међусобном поверењу и људскости.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ