Kada lojalni potrošač Aleksandar Kirk nije naručio picu iz svog omiljenog restorana čak 11 dana, osoblje picerije je diglo uzbunu!
Kirk Aleksandar iz Oregona, bio je lojalni potrošač pice iz poznatog lanca picerije "Dominos". Toliko lojalan da kada nije naručio picu skoro dve nedelje, osoblje restorana se zabrinulo. Ova zabrinutost, kažu vlasti, verovatno je spasila Aleksandrov život.
Pročitajte još: POSLATA U SAMOUBILAČKU MISIJU: Lajkina sudbina bila je jasna od početka, a evo šta niste znali o prvom psu u svemiru
Sara Fuler, generalni direktor Domino'sa u toj oblasti rekla je da je Aleksandar bio redovna mušterija i da je naručivao picu svaki, ili svaki drugi dan. Toliko su zaposleni navikli na njegove narudžbine, da su počeli da se šale međusobno i da ih zovu "Kirkova naređenja". Ali nakon nekoliko dana bez Aleksandrove narudžbine i nakon što su i vozači primetili da nisu imali isporuku na njegovu adresu, podigla se uzbuna.
Kada je proverila bazu podataka restorana, Fuler je otkrila da je prošlo 11 dana od Aleksandrove poslednje narudžbine. U nedelju ujutru, Fuler je zamolila jednog od dostavljača da poseti Aleksandra, za koga su komšije rekle da retko napušta svoj dom. Ali kada je dostavljač stigao u Aleksandrovu kuću, znao je da nešto nije u redu. Svetla su bila upaljena i TV je radio, ali Aleksandar nije došao da otvori vrata. Takođe nije odgovarao ni na pozive, kada je pozvana hitna pomoć.
Kako je saopštila šerifova kancelarija, zamenici su čuli čoveka koji je „dozivao pomoć iz kuće” kada su stigli na lice mesta. Kada su ušli u kuću, zatekli su Aleksandra, koji navodno pati od teških zdravstvenih problema, kome „treba hitna medicinska pomoć“. Šerifova kancelarija pohvalila je osoblje ove picerije na brzom reagovanju i rekli su da ko zna šta bi se desilo da nisu reagovali i koliko bi prošlo nakon bi neko došao da ukaže pomož Kirku.
Da li ga je spasilo osoblje restorana ili njegova lojalnost, ovo je prelepa i istinita priča o međusobnom poverenju i ljudskosti.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU