Ово је прво аутомобил са независним вешањем и шасијом из једног комада
Италијански бренд "Ланча" нажалост, не заузима сада место које би му требало да припада. Одувек су то била возила особена, можна, надахнута, својствена. Сада, "ланча" под окриљем групације "Фијат-Крајслер аутомобили" тавори, а производи се само један модел "ипсилон" у Пољској.
А модела са којима је "Ланча" стекла незаборавну репутацију било је на претек. Овог пута вам представљамо "ланчу ламбаду" модел који се производио од 1922. до 1931, у неколико верзија.
Прочитајте још:Да ли знате који ауто Џереми Кларксон сматра НАЈЛЕПШИМ свих времена?(ФОТО/ВИДЕО)
Био је то веома иновативан ауто који је први имао шасију из једног дела али и први икада са независним вешањем.
Генијални Виженцо Ланча је чак измислио и амортизере па је ауто имао и изврсне кочнице на свим точковима.
Укупно је произведено 11.200 "ламбди" у девет серија.
Уграђивана су чак три мотора. Сви са четири цилиндра.Први са 2.121 ццм и 49 КС, сруди 2.375 ццм и 59 КС и трежи са 2.568 кубика и 69 "коња", Мењачи су имали три или четири степена преноса.
Прочитајте још: Аутомобил који није на продају , а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО/ВИДЕО)
Аутомобили који су имали међуосовинско растојање од 310 цм нили су и веома брзи за своје време па су моглида јурну и до 120 километара на час.
ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ