Први утисак је најважнији, а гардероба открива о томе какав се човек, и поготово жена, налази пред вама.
Када имамо важан састанак или разговор у вези са новим послом, није свеједно како ћемо се поставити, коју одећу изабрати, али ни у којој боји гардеробе се појавити.
Прочитајте још: Сан снова колико је ТОПАО, али БУНДА се само овако носи
Јер, колико год на прву помисао звучало банално, све то може да утиче на наш успех у комуникацији и утисак који ћемо оставити.
Одећа је начин невербалне комуникације!
Уосталом, одећа је "потврђени" део невербалне комуникације којом другима шаљемо поруке о себи, а у пословном свету се врло битним сматра - избор њене боје. Зато следећи пут када кренете на заказани састанак, поведите рачуна о пожељним тоновима, како бисте рачунали на већу срећу.
- Црна боја одувек важи за добар избор, јер оставља утисак професионалности и одлучности. Осим тога, у одевној комбинацији у овој боји, шаљемо поруку о личној дистанцираности, што послодавци повезују са лидерским способностима, које су веома цењене.
- Бела може да буде сјајно решење уколико је искомбинујемо са црном, а не са неком дречавом или светлом нијансом. Не препоручује се ни да се обучемо у бело од главе до пете, јер идемо на пословни састанак, а не на венчање, па би послодавци могли погрешно да нас схвате.
- Плава асоцира на флексибилност, али и поседовање тимског духа, што се у пословном свету и тражи. Међутим, требало би да избегавамо светле, беби нијансе и да се определимо за тамноплаве.
- Сива јесте хладна боја, али је симбол и професионалности и префињености. Особе које је носе остављају утисак трезвених, рационалних и оних које поседују капацитет логичког размишљања, што се у свету бизниса и тражи.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ