Према стручњацима ових 5 ствари високо интелигентни људи никада не откривају о себи на послу.
Да ли сте се икада запитали шта најпаметнији људидрже за себе на послу? Ево о чему никада не причају и проверите да ли се и ви сами придржавате ових правила.
1. Не причају о свом приватном животу
Изузетно паметни људи на послу имају способност да свој лични живот не деле са другима. Иако је нормално да неке аспекте нашег личног живота делимо са колегама, постоји деликатан баланс који треба успоставити.
Превише дељења може довести до замагљених граница и потенцијалних неспоразума. Паметни људи ово разумеју. Они знају да личне ствари могу утицати на професионалан аспект. Јасна подела између посла и приватног живота не само да штити нашу приватност, већ и јача наш професионални кредибилитет.
2. Не откривају све своје вештине одмах
Интригантна навика коју имају проницљиве особе је њихова дискреција када је реч о откривању вештина на послу. Паметни људи разумеју да је контекст кључан. Они не умањују своје способности, али се такође уздржавају од претеривања.
Понекад откривање свега може довести до тога да будете преоптерећени задацима ван ваше примарне улоге. Овај приступ се не односи на скривање талената или слабе перформансе. Ради се о стратешком открићу, о томе да знате када је прави моменат да се покажете.
3. Држе своје амбиције под контролом
Паметни људи често имају велике снове и амбиције, али разумеју уметност стратешке комуникације. Они знају да отворено разговарање о свим њиховим тежњама можда није увек најбоља стратегија.
Понекад, откривање превише може довести до непотребне конкуренције или чак изазвати несигурност међу колегама. Не ради се о потискивању снова. Ради се о правилном игрању и разумевању динамике.
4. Не износе своје слабости
Овде се не ради о подизању ограда или претварању. Ради се о разумевању разлике између личног и професионалног простора. Уздржавајући се од излагања личних слабости на послу, они успевају да одрже достојанствену слику о себи и професионалност, а такође се самим тим и штите од злоупотребе таквих информација.
Они разумеју да свако функционише другачије и да оно што ради за њих можда неће радити за друге. Штавише, можда желе да избегну стварање утиска да имају пуно слободног времена, што би потенцијално могло довести до додатних радних обавеза.
То не значи да су себични или неспремни да помогну другима. Ради се о очувању њиховог личног простора и одржавању равнотеже која им одговара. Усвајањем овог приступа, успевају да сачувају лично време и да избегну непотребан притисак
(Сенса)
БОНУС ВИДЕО:
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ