"Буба" је први ауто који је глумио у филму и преживео вожњу Барбаре Стрејсенд!
"Буба" је једини ауто који се воли! У ову реченицу верују власници једног од најпопулaрнијих аутомобила 20. века.
Немачки "Фолксваген" је 10. јула прошле године произвео последњи аутомобил чувеног модела "буба" (beetle) у фабрици Пуебла у Мексику.
Прочитаје још: Италијани су га звали "фиат 126", Пољаци "малух", а ми - пеглица! (ФОТО)
То је била трагедија за све љубитеље легендарног модела и "народног аута" који је обележио 20. век. Послерадни период је био у знаку "бубе" коју је возила нарастајућа средња класа. Седамдесете и осамдесете су поново биле у знаку "бубе", јер су је возили хипици, а данас антиглобалисти.
Бубу возе антиглобалисти
Прва "буба" је изашла из фабрике у немачком Волфсбургу 1938. године, а после паузе током рата, поново је почела производња 1949. године. VW фабрика је до 1955. године призвела милион "буба", а пола милиона продавало се у САД. Покрајина Доња Саксонија је делимични власник компаније и призводна је завршена 1978. године пошто су типовали на нови модел "голф". Тачније, "буба" се преселила у Мексико где је још 1967. године отворена фабрика.
Прочитајте још: Да ли су ваши ЉУБИМЦИ БЕЗБЕДНИ док их превозите у колима?
Симбол напретка и средње класе Фото: Пиксабеј
Нови, редизајнирани аутомобил у ретро стилу 1998. године није освојио срца као оригинални, иако је био под надзором унука Фердинанда Поршеа.
Скупови љубитеља "буба" редовно се организују на нивоу Србије и Балкана, а у јулу се сваке године организују на Златибору и долазе гости из читавог региона.
Прочитајте још: ЧУВАЈТЕ СЕ! Киша, олуја и грмљавина праве проблеме током вожње - погледајте какве све опасности вребају
Последњи модел мексичке "бубе" никада није јурио улицама, јер је завршио у музеју.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ