Улазнице су се продавале и за пробне наступе. Нестале су у року од 20 минута.

У среду је за само седам минута распродато хиљаде улазница за наступе уживо на Евровизији, која ће се ове године одржати у Базелу.
Чим је у 10 ујутру по локалном времену почела продаја, потражња за улазницама била је огромна, известила је швајцарска телевизија СРФ, део тима који организује овогодишњи музички догађај. До четири улазнице могли су да купе само они који су се пријавили унапред за ово такмичење, популарно у Европи и шире и познато по необичним изведбама и заразним троминутним песмама.
Улазнице су се продавале и за пробне наступе. Нестале су у року од 20 минута. Тако је у среду укупно продато 42.000 улазница. Они који су се регистровали, а карте нису успели да купе не треба да страхују јер ће добити још једну прилику.
Биће још неколико кругова продаје, премда још није одређен број доступних улазница. Организатори кажу да то зависи од тога колико ће простора требати за озвучење и видео опрему. Познато је да ће за такмичење бити на располагању између 50.000 и 60.000 улазница.
У евровизијској недељи која почиње 12. маја одржаће се укупно девет наступа, а велико финале ће бити 17. маја у дворани Ст Јакобсхалле у Базелу.
Цена улазница је између 40 и 350 швајцарских франака (44 до 385 долара). Најскупље су улазнице за стајање на сцени.
Касније ће се поставити и онлајн платформа на којој ће они који не могу да присуствују такмичењу моћи да препродају улазнице.
Организоваће се и забаве за јавно праћење такмичења изван дворане, а један од таквих простора је и велики фудбалски стадион тик уз Ст Јакобсхалле, који може да прими око 36.000 навијача.
Овогодишња Евровизија организује се у Швајцарској захваљујући поп уметнику Нему, који је победио 2024. на такмичењу у Малмеу песмом "Тхе Цоде" о родној неконформности.
(Јутарњи.хр)
БОНУС ВИДЕО:
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ