РЕД ТВ успела је да привуче пажњу аудиторијума у Србији за само десетак дана од почетка емитовања.
Покривеност кабловске телевизије у Србији готово је апсолутна и гледаоцима се нуди скоро 300 ТВ канала, међу којима је од 3. октобра и најновији домаћи канал РЕД ТВ.
Захваљујући инфлуенсерима који су се са друштвених мрежа преселили на велике екране као и занимљивом, тренди и забавном садржају који пласирају гледаоцима кроз најразличитије формате и актуелне теме, РЕД ТВ успела је да привуче пажњу аудиторијума у Србији за само десетак дана од почетка емитовања.
Фото: Промо
Телевизија коју су створили носиоци интернет генерације, према истраживању агенције Ниелсен, једине званичне агенције за истраживање ТВ гледаности - нашла се у овом кратком периоду на десетој позицији листе најгледанијих ТВ канала у Србији, укључујући и националне телевизије. Ако настави овим темпом, РЕД ТВ за мање од месец дана ће се наћи у групи од пет најгледанијих телевизија у Србији, укљућујући све националне и кабловске ТВ станице.
Оно што ову младу телевизију чини сада већ апсолутним лидером међу кабловским каналима је број гледалаца током целог дана, који превазилази СВЕ кабловске канале у Србији и износи више од пола милиона гледалаца сваког дана. Поред тога, у ударним терминима од 20 часова до поноћи РЕД ТВ на територији Београда у групи гледалаца од 20 до 45 година има удео у гледаности од 3.5%, што је чак два пута више од канала са националном фреквенцијом.
Фото: Промо
РЕД ТВ је за кратко време освојила највећу армију гледалаца међу кабловским каналима, а поред тотала, бележи одличне резултате у посебним групама гледалаца. У категорији гледалаца од 15 до 49 година удео у гледаности достиже и невероватних 10 одсто аудиторијума у појединим терминима. Када говоримо о групи гледалаца старости од 15 до 29 година, РЕД ТВ заузима 8. позицију на листи најгледанијих кабловских канала, док се у групи публике која има више од 50 година нашла на 9. месту.
Фото: Промо
Нова, млада, харизматична, популарна лица и емисије "Устанак", "Прерано са Жоржом и Игњатом", "Питам за друга", "Студио Јам", "Рап&Ролл", "Кими'с Лифе", кратке форме "Тиктокер", "5 грама Инстаграма", "Yоутубер", "РЕ: Тwиттер", "Wхатсууууп" и многе друге, као и најбољи филмски програм учинили су РЕД ТВ најпопуларнијом телевизијом за младе и све који се тако осећају. Праћење најновијих трендова РЕД ТВ-у је императив, као и ослушкивање публике која је свакодневно све бројнија. Прелазак најистакнутијих инфлуенсера са друштвених мрежа на телевизију, показао се не само иновативним, већ и више него успешним потезом. РЕД ТВ је на свом самом почетку, али не намерава да престане да ниже успехе, као и квалитет свог програма, што је највећи део становништва у Србији, али и регион већ препознао.