Најмногољуднија друштвена мрежа прилагодила се условима социјалног дистанцирања и увела могућност организације догађаја за који се могу купити улазнице, уколико желите да им online присуствујете.
Компаније, едукатори, издавачи и други креатори садржаја и догађаја на друштвеној мрежи Facebook моћи ће да продају улазнице за дешавања, која су креирали.
Прочитајте још: Да ли болујете од НОМОФОБИЈЕ, а да нисте ни свесни да ИМАТЕ ОВУ ДИЈАГНОЗУ?
Како су саопштили из компаније Facebook, организатори догађаја ће моћи да поставе цену улазница, промовишу догађај, преузму приходе и да, коначно, у складу са најавом одрже догађај.
За почетак Facebook неће наплаћивати провизију компанијама од продатих улазница
Ова нова опција је за сада доступна у тек 20 држава, од чега је чак њих 13 у Европи. Србија за сада није међу њима, али то не спречава све заинтересоване кориснике Facebook мреже да присуствују тим догађајима.
Прочитајте још: Корисницима свануло! НЕТФЛИX тестира нове опције које ће ОЛАКШАТИ ЖИВОТ
Како би се омогућило креирање и одржавање наплатног догађаја, заинтересована организација мора унети број банковног рачуна и добити одобрење од компаније Facebook.
Прочитајте још: ОДЗВОНИЛО лаптоповима! Ево који произвођач се повлачи са тржишта ПРЕНОСИВИХ РАЧУНАРА
Facebook још барем следеће године неће узимати проценат од прихода, већ ће део прихода који долази преко Android оперативног система или web-а бити умањен само за трансакцијске трошкове. Нажалост, у случају корисника који online садржај гледају на iOS уређајима, 30 одсто прихода узимаће Apple, који је одбио Facebook предлоге за смањење App Store провизије или могућност коришћења Facebook Paya како би се у време Covid-19 кризе олакшало пословање компанијама.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ