Najmnogoljudnija društvena mreža prilagodila se uslovima socijalnog distanciranja i uvela mogućnost organizacije događaja za koji se mogu kupiti ulaznice, ukoliko želite da im online prisustvujete.
Kompanije, edukatori, izdavači i drugi kreatori sadržaja i događaja na društvenoj mreži Facebook moći će da prodaju ulaznice za dešavanja, koja su kreirali.
Pročitajte još: Da li bolujete od NOMOFOBIJE, a da niste ni svesni da IMATE OVU DIJAGNOZU?
Kako su saopštili iz kompanije Facebook, organizatori događaja će moći da postave cenu ulaznica, promovišu događaj, preuzmu prihode i da, konačno, u skladu sa najavom održe događaj.
Za početak Facebook neće naplaćivati proviziju kompanijama od prodatih ulaznica
Ova nova opcija je za sada dostupna u tek 20 država, od čega je čak njih 13 u Evropi. Srbija za sada nije među njima, ali to ne sprečava sve zainteresovane korisnike Facebook mreže da prisustvuju tim događajima.
Pročitajte još: Korisnicima svanulo! NETFLIX testira nove opcije koje će OLAKŠATI ŽIVOT
Kako bi se omogućilo kreiranje i održavanje naplatnog događaja, zainteresovana organizacija mora uneti broj bankovnog računa i dobiti odobrenje od kompanije Facebook.
Pročitajte još: ODZVONILO laptopovima! Evo koji proizvođač se povlači sa tržišta PRENOSIVIH RAČUNARA
Facebook još barem sledeće godine neće uzimati procenat od prihoda, već će deo prihoda koji dolazi preko Android operativnog sistema ili web-a biti umanjen samo za transakcijske troškove. Nažalost, u slučaju korisnika koji online sadržaj gledaju na iOS uređajima, 30 odsto prihoda uzimaće Apple, koji je odbio Facebook predloge za smanjenje App Store provizije ili mogućnost korišćenja Facebook Paya kako bi se u vreme Covid-19 krize olakšalo poslovanje kompanijama.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU