Обавезно после зимског периода темељно оперите своје возило, препоручују стручњаци и тако му продужите животни век и подигните цену
Прање аутомобила није само ствар естетике. Чак можете и казну да платите ако су вам на пример прљаве таблице. Али, мало људи размишља о томе да чишћењем аутомобила у ствари, подиже његову вредност на тржишту, што је итекако битно код препродаје возила.
Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?
Треба знати и да неправилно чишћење може да оштети аутомобил. Ево шта о томе кажу стручњаци.
- Аутомобил увек треба да изгледа свеже офарбано, са чистим прозорима и фаровима и беспрекорним површинама, јер ово не само да чини живот угоднијим већ и повећава њихову вредност за препродају - кажу "Опелови" стручњаци за одржавање возила, који својим купцима, а њихов савет злата вреди и свим осталим власницима возила, препоручују цео низ мера и средстава за одржавање аута.
Прочитајте још: Како да, кад пазарите половњак, не купите "мачку у џаку"?
При производњи у нашој компанији, као што је случај и у већини познатих аутомобилских брендова, користе се различити висококвалитетни материјали и сваки од њих захтева посебну негу. Погрешан третман може проузроковати скупе штете.
Различити материјали захтевају посебну негу
Наши дилери су прави стручњаци када је у питању професионална нега. Они радо прихватају комплетно пролецћно чишцћење као услугу сервиса или професионално саветују купце које материјале треба третирати са којим средствима за негу и изнутра и споља - објашњавају ови стручњаци.
Поступак би требало да изгледа отприлике овако. Прво треба обавити претпрање под високим притиском које уклања тврдокорну прљавштину. Посебно треба очистити лукове точкова, након чега следи прање патосница. Након изласка из перионице, активирајте кочнице како бисте их осушили.
Након изласка из перионице активирајте кочнице како бисте их осушили.
Да би се заштитила боја, треба је третирати два пута годишње. Са мат или пластичним деловима не сме се руковати средствима за полирање или тврдим воском. Коначно, очистите спољну и унутрашњу страну прозора чистачем стакла и крпом од микрофибера.
Не треба занемарити ни унутрашњост возила.
Ако зими користите гумене патоснице, потребно их је темељно очистити, осушити и заменити тепих патосницама. Ово спречава да се влага не сакупља у тепиху испод патосница.
Посветите посебну пажњу патосницама.
Затим темељно усисајте, чак и испод седишта, водећи рачуна да не оштетите каблове за ваздушне јастуке и затезаче каишева. За брисање инструмент табле, управљача и осталих делова користите посебну крпу од које можете набавити и код дистрибутера. Затим их очистите посебним производом за ту сврху. На крају усисајте тапацире и уклоните евентуалне мрље пеном за чишћење и сунђером. Потражите код дилера возила или у специјализованим продавницама одговарајуће производе за пресвлаке и негу коже.
Прочитајте још: Шта вам је све потребно када путујете колима у иностранство?
Проверите и моторни простор. Отворени део на дну често показује трагове корозије и мрље од соли. Ако је то и код вас случај, потребно је прање мотора. Међутим, то треба да уради специјалиста - кажу стручњаци из Риселсхајма.
Добро очишћено возило ће вас наградити за ваш труд јер ће дуже трајати и код препродаје имаће већу цену.