Тестирање овог СУВ возила обавља се и на арктичком леду, снегу, стазама и богазама пре него што крене у продају
Баснословно скупа свемирска летелица "Спејсекс" није полетела са космодрома у САД "из цуга", како је наведено у саопштењу НАСА, "због лоших временских услова"!
И док астронаути чекају лепо време и лагани поветарац, ињжењери "Опела" настављају са жестоким тестирањима нове "моке" која мора да прође цео низ пробних вожњи у најекстремнијим условима, пре него што почетком наредне године стигне у продајне салоне широм света.
Од фебруара, "Опелови" стручњаци за шасију, погонски склоп, електронику и осветљење користе и арктичку зиму за подешавање шасије и система помоци на залеђеним језерима и уским сеоским путевима у шведској Лапонији!
Аутомобили у развоју још увек се крију иза зелене и црне маскирне боје, са 3Д графиком која замагли контуре возила. Инжењер иза управљача стигао је на крајњи север Европе да прецизно подеси шасију, која мора да испуњава и најстрожије критеријуме без обзира на изузетне тешке временске услове.
Прочитајте још: Опел корса" је Аутомобил године у Србији 2020!
На пример, када возило прелази преко велике рупе не сме да дође до ситуације у којој возач губи контролу, баш као што и на ауто-путу, при великим брзинама возачу мора да буде пружена максимално опуштајућа, забавна и наравно, безбедна вожња.
Те карактеристике морају бити присутне у свим временским условима свуда, како у леденом арктичком кругу, тако и током врелог лета на Медитерану. "Опелови" инжењери непрестано усавршавају делове, компоненте и системе: амортизере, опруге, управљање.
Поред тога, управљачки софтвер је прилагођен за идеалан осецај на папучици при убрзању и кочењу, за праву количину помоци преко управљача и за интеракцију између свих система помоци.
Нова "мока" спремна је за полагање завршних испита у Испитном центру недалеко од "Опеловог" седишта у Риселсхајму. Те стазе су реплике најтежих путних површина у Европи где су врхунски инжењери тестирали возила деценијама и стекли огромно искуство.
Прочитајте још: Трећа круна за "корсу" због изузетног односа цена - квалитет
Нова "мока" мора да лако улази у кривине, да издржи напрезања до крајњих граница при чему и сви помоћни системи треба да функционишу савршено. "Моку" чека и "ултимативна дисциплина" - писта, овал за велике брзине са својим великим нагибом, а потом дугачак правац. Овај тест захтева стабилност при свим брзинама. У стварном животу то такође има огромну сигурност при коришцењу маневара за избегавање при нижим брзинама.
"Опелови" инжењери стављају свој печат "одобрења за аутопут" тек када се врате задовољни из круга за велике брзине.
Тек када сви резултати тестова буду савршени аутомобили це почети да се силазе са монтажне линије крајем године.