Боја није ствар тренда, већ кретања на тржишту...
Анализа најпонатијих немачких платформи за продају аутомобила, коју је спровео један регионални профилисани медиј, показало је да ће аутомобили у љубичастој боји изгубити на цени за чак око 27 одсто у односу на просечну цену возила исте врсте и перформанси.
Прочитајте још: Након КОРОНЕ психијатри имају пуне руке посла: Све више људи се лечи од ИНФОДЕМИЈЕ
Осим тога, уколико је аутомобил сребрне боје он губи 25 одсто, златни око 23 одсто, црвени 11 одсто, плави 10 одсто и на крају зелени тек 1 одсто.
- Можда је црвена одличан избор за Ферари, али ако купујете пословну лимузину попут Волксваген Пасата или БМW-а серије 5, та боја је неприкладна, односно донеће вам главобоље при продаји - наводе у најпознатијој немачкој платформи за продају половних аутомобила Мобиле.де.
Прочитајте још: И са њима треба бити ОПРЕЗАН: Како се правилно комбинују ВИТАМИНИ?
Нећете погрешити ако купите наранџасто возило јер она доноси око 5 одсто вишу цену од просека при продаји возила, још су бољи избор бела са 6 посто, црна са 10 посто, сива са 10 посто и жута са 13 посто. Са ове платформе су приметили да се исти аутомобили са живописнијим бојама много мање гледају на интернет огласима него они са неутралнијим бојама попут сиве или црне.
Прочитајте још: Александрова техника је спас за људе који седе, а настала је захваљујући ОГЛЕДАЛИМА
Ови стручњаци упозоравају да приликом куповиме ипак увек имате на уму да боја мора одговарати класи аутомобила, односно просецима - ако желите добро да продате половно возило. Избегавајте и боје у тренду, које су у моди неко време, али брзо ће постати трн у оку...
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ