Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Промоција

Представљен нови "ауди А3 седан" (Фото)

Друга генерација успешне приче дигитализована и потпуно конектована. Почетна цена у Немачкој 27.000 евра

audi-a3-sedan-naslovna.jpg
Фото:"Ауди"
Oglas

Друга генерација "Аудијеве" успешне приче је пред нама - "ауди А3 седан". Компактни, четворовратни модел је сада дигитализован и потпуно конектован преко свог инфотејтмент система до система за асистенцију. Елегантни дизајн, ново возачко искуство, рафиниранијана суспензија, ефикаснија и динамична вожња су адути овог новитета.

Спортско, елегантно возило у поређењу са претходним моделом је 40 мм дуже и сада има 4.500 мм. Међуосовинско растојање је остало непромењено. Нови модел је шири за 20 мм и сада је 1.820 мм. Ова лимузина је у односу на претходну виша за 10 мм и сада има 1.430 мм висине. Са 425 литара запремине пртљажник ове верзије је потпуно исти као код претходне.

Фото:"Ауди"

Дизајн није само спортскији, углађенији од претходне генерације већ је, понајвише захваљујући већем задњем дифузору сада (модел 2.0 ТДИ 150 КС) побољшану аеродинамику, смањен отпор ваздуха за 0,04 на 0,25 коефицијент.

Кокпит новог "А3" је усмерен ка возачу.Инструмент табла иза обруча волана има 10,25 инча и приказује прегршт података. Централни екран, "ММИ тач" има 10,1 инчну дијагоналу, опционо 12,3 инчну. Ради се о најсавременијим панелима на којима "нема шта нема". Ту је и хед ап дисплеј. Врхунац инфотејтмент система је нова "ММИ навигација плус" која користи трежу генерацију модуларне инфотејтмент платформе МИБ3 која је 10 пута бржа од претходног модела.

Прочитајте још: Произведен милионити "Тесла" аутомобил

Поред врхунске навигације снабдева вас и подацима о саобраћају у реалном времену, вестима, приказује и фотографије, али и повезије са бројним сервисима и системима асистенције. На пример "кар-ту-X" сервис "рапортира" о критичним местима, ограничењу брзине, проналази паркинг места дуж руте, а ако је аутомобил паркиран повезује се са смартфоном возача и наставља да пружа услугу.

"Ауди А3" се повезује са смартфоном и преко "Ауди смартфон интерфејса". Могуће је смартфоном, који се тако повезује и са "аудијевим кључем" да се стартује и угаси мотор. Занимљиво је да чак шест различитих корисника (смартфона) је могуће истовремено повезати са "Ауди конект кључем". Он разазнаје и памти свих шест профила па аутоматски подешава седишта, климу, укључује радио станицу, све онако како је према себи, подесио корисник у ранијој вожњи. Наравано и радио и све остале услуге су дигитализоване.

Фото: "Ауди"

Бројни су и системи асистенције возачу. Цео систем камера и радара, сензора омогућава да аутомобил предвиди могући судар или бар ублажи последице. Ту је и адаптивни темпомат, ограничавач брзине,који препознаје и ситуацију у саобраћају, навике возача, "види" друга возила која долазе из мртвог угла и слично.

Нови "ауди А3 седан" је доступан са бензинским ТФСИ мотором. То је 1,5 литарски са директним убризгавањем који развија 150 КС и има просечну потрошњу од 4,7 до 4,9 литара на 100 км. Пренос снаге се врши са шестостепеним мануелним или седмостепеним С троник аутоматиком. Емисија штетних гасова је 107  грама ЦО2 по пређеном километру. Када је веза са "С двоструким квчилом" онда постоји и 48-волтни "милд-хибрид" систем који смањује потрошњу за додатних 0,4 литра на 100 км.

Фото:"Ауди"

"Ауди" не одустаје од дизелаша па је у понуди и дизел агрегат 2.0 ТДИ који такође има 150 КС. Уз емисију ЦО2 од 96-101 грам по пређеном километру обезбеђује и ниску потрођњу горива од 3,6 до 3,9 литара на 100 км. 
Поруџбије за овај аутообил примаће се у Немачкој и већем делу Европе већ крајем априла, а испорука се очекује средином лета.Почетна цена у Немачкој је 27.000 евра.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas