Почетна цена, у Немачкој, креће од 27.000 евра, а у понуди су и дизел агрегати
Да је пре десетак година неко и поменуо да ће "Ауди" неку од својих лимузина продавати са троцилиндарским мотором, мало ко би у то поверовао. Али, времена се мењају, екологија је све значајнија ставка у планирању куповине аутомобила, па ће "Ауди" са својим моделом "А3" у варијантама седан и "спортбек", са супермодерним 1.0 литарским, троцилиндрашем, ТФСИ бити по мери еколошки освећених купаца.
Наравно, њима неће ништа недостајати што се тиче перформанси мотора, јер овај малолитражни (доста јефтинија и регистрација) модел, који троши "као упаљач" има, сасвим довољних, подстицаних турбином, 110 "коња".
Ко жели нешто више, на располагању му је снажнија бензинска верзија која има турбо мотор од 2.0 литара, такође из фамилије ТСФИ и који испоручује 150 "коња". Поред мануелног мењача у понуди за овај модел је и седмостепени С-троник, аутоматски мењач са дуплим квачилом.
Прочитајте још: У Бриселу представљена нова "тојота јарис" (ФОТО/ВИДЕО)
Компанија из Инголштата, "Ауди" не одустаје ни од дизелаша. И ту се ради о најсавременијим агрегатима који испуњавају веома строге еколошке прописе Европске уније. У понуди су такође две верзије мотора од 2.0 литара опремљених турбином. Разлика је у снази. Слабији мотор има 115, а јачи 150 КС.
Прочитајте још: "Ланча ламбда" је оставила неизбрисив траг у ауто-индустрији
Док прву верзију можете добити и са мануелним мењачем, другу "Ауди" искључиво испоручује са седмостепеним аутоматским С троник мењачем и дуплим квачилом.
"Ауди" је ове моделе "А3 седан" и "А3 спортбек" представио пре неколико месеци. Сада крећу у ауто салоне широм Европе, а основна верзија, у Немачкој, кошта 27.000 евра.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ