Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Концепт

Погледајте како ће изгледати најмањи СУВ "Нисана"!

Кросовер "магнајт" биће прво прављен за индијско тржиште а онда вероватно и за остала тржишта

1595235184_nisan-magnajt-1.jpg
Фото:"Нисан"
Oglas

За свој најмањи СУВ, који је позициониран испод модела "џук" у "кик", јапански гигант, који је у процесу преструктуирања, одабао је назив "магнајт" и представио га већ, као концептно возило.,

Занимљивои је да су име у "Нисану" одабрали као кованицу од две енглеске речи "магнетиц" (магнетско) и игните (заталити или упалити) желећи, да како сами кажу, изазову снашне емоције код купаца верујући да ће модел бити "хај-лајт" на тржишту!

Фото:"Нисан"

Цео концепт је развијен у Јапану и првобитно је требало да носи ознаку "Датсун", некада познате јапанске марке која је сада у окриљу "Нисана" и која ће, ако је веровати, додуше увек добро обавештеним, енглеским новинарима, врло вероватно бити угашена због намере "Нисана" да што више рационализује производњу.

Дакле, у Индији ће се прво производити овај симпатични кросовер.

Прочитајте још: Са овим електромобилом моћи ћете да одете из Београда до Ниша и назад БЕЗ ДОПУНЕ батерије

- Ово је модел са глобалном ДНА "Нисана". Верујемо да му предстоји лепа будућност у Б-СУВ сегменту где ће се позиционирати у категорији возила испод четири метра - каже Ракеш Шривастава, директор "Нисана Индија", најављујући модел који ће већ крајем ове а почетком следеће године бити у индијским ауто-салонима, док ће највероватније током 2021. или почетком 2022. стижи и на друга тржишта.

Прочитајте још: Рођен нови ауто-гигант "Стелантис"!

Основну верзију покретаће бензински мотор од три цилиндра и 1.0 литара радне запремине који развија 75 КС. Ту је и снажнија верзија истог мотора али са турбином и она има 95 КС.

Поред мануелног мењача са пет степени преноса ту је и ЦВТ мењач.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas