Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Тест ""Магазина Новости"

Да корона није отказала Сајам аутомобила ово би био један од највећих хитова (ФОТО)

Нов "нисан џук" под хаубом има само три цилиндра али свих 117 "коња"

1597743115_JUKE2-NAS.jpg
Фото:"Магазин Новости"
Oglas

Да корона није отказала и Београдски сајам аутомобила у марту, нови "нисан џук" би несумњиво био један од хитова изложбе!

Иако су доста изменили изглед у односу на легендарни претходни модел, који је био, у тренутку када се појавио, апсолутно освежење тржишта, неочекиваним дизајном, у "Нисану" су успели, наизглед немогуће. Да доста измене дизајн, али да задрже оригиналност и препознатљивост у исти мах.

Прочитајте још: Овај ХОТЕЛ испуњава жеље! Све је на дохват руке, а септембром је ПОСЕБНА ПРИЧА (ФОТО)

Ово јесте сасвим нови "нисан џук" и не, нисмо разочарани изгледом. Напротив.

И даље је то особен, јединствен, купе-кросовер на тржишту. И даље је атрактиван, модеран, наглашено спортских црта.

Унутрашњост је прича за себе. И ту су у "Нисану" изменили доста тога. Сада је унутрашњост складнија, нешто "мирнија" од претходне верзије, али и даље је то "џук". Аутомобил код кога је све другачије!

Материјали су нови, квалитетнији, а седишта са уграђеним звучницима ("Босе") стилизована тако да одмах говоре "ово је џук".

Фото: "Новости"

Као што то и очекујете од "Нисана" и у овом аутомобилу технолошких иновација не мањка. Укратко, све што пожелите и помислите да вам треба (јако је богат и пакет основне опреме) је ту!

Наравно ту је и најсавременији систем конекције. Можете да повежете своје паметне телефоне, а "џук" вам може послужити и као "вај-фај" хотспот. Могуће је истовремено повезивање чак осам уређаја. Могућности које вам "нисан конект" пружа су многобројне. Од тога да својим смартфоном можете са даљине да закључате врата до, злу не требало, аутоматског позива надлежних хитних служби.

Ако имате верзију са ДЦТ мењачем онда је у вашем "џуку" и систем "нисан пропилот". Ова технологија уме да одржи растојање између два возила, да заустави сама возило ако оно испред вас стане, да крене само (невероватно корисно у градским гужвама), одржаваће возило увек у жељеној коловозној траци.

Нови "џук" уме да чита саобраћајне знакове, зна и да препозна пешака, бициклисту. Ако треба да заустави возило. Може да види и шта долази из мртвог угла. Не само аутомобиле, возила. Већ, ево примера, на паркингу тржног центра "откриће" и долазак колица за куповину. Ако их ви не видите, желите да кренете, ауто ће вас зауставити. Спречиће сигурне последице.

Фото:"Магазин Новости"

"Џук" има и монитор који "види" све око возила, свих 360 степени. Идеални "геџет" да вам фелне дуго остану неокрњене због превисоких ивичњака, али "рупа ниоткуда". "Џук" ће и сам палити дуга или кратка светла, по потреби. Олакшаће вам паркирање, али и приметити када сте уморни!

Да! Непогрешиво ће детектовати умор возача, па ће вас прво упозорити звучним сигналом, а ако и то (од умора) не приметите, на екрану ће вам се појавити шољица са кафом!

Под хаубом, на нашем тржишту, налази се бензински мотор са три цилиндра. Радна запремина од само 1,0 литара али и свих 117 "коња". Наравно, уз помоћ турбине. У понуди су и два мењача. Мануелни са шест и сјајни ДЦТ аутоматски са седам степени преноса.

У понуди су три пакета опреме, са почетном ценом од око 17.000 евра.

Технички подаци

  • Дужина: 4.210 мм
  • Ширина: 1.800 мм
  • Висина: 1.595 мм
  • Међуосовинско растојање: 2.636 мм
  • Број места за седење: 5
  • Пртљажни простор: 422/1.305 лит.
  • Маса возила: 1207 кг.
  • Мотор: ДИГ-Т бензински.
  • Радна запремина: 999 ццм
  • Максимална снага: 117 КС
  • Максимални обртни момент: 200 нм
  • 0-100 км/ч: 10,4 сек.
  • Максимална брзина: 180 км/ч.
  • Просечна потрошња: 4,9 лит/100 км.
  • Емисија ЦО2:110 гр/км

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas