Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
БЕЗБЕДНОСТ

Нови "џук" сам избегава сударе

Адут "Нисана" у категорији малих СУВ возила добио максималних пет звездица на ЕУРО НЦАП тестовима

nisasn-juke-3.jpg
Oglas

Потпуно нови "Nissan juke" награђен са пет звездица за сигурност за 2019. годину од стране независне европске организације која спроводи креш тестове, "European New Car Assessment Programme" ("Еуро НЦАП"), уз похвалу која му се даје због његове снаге и робусне технологије намењене за избегавање судара.

Прочитајте још: Наставља да поставља трендове: Стигао нови "нисан џук" крцат технологијама

"Еуро НЦАП" је новом моделу дао оцену од 94 одсто за заштиту одраслих и 85 одсто за заштиту деце, што га одлично позиционира у класи малих СУВ возила у 2019. Овоме је допринела нова напредна ојачана структура израђена од челика ултра високе чврстоће, посебно на кључним областима чиме је побољшана крутост и омогућено да се сила удара апсорбује и распрши пре него што доспе у путничку кабину.

Пажљива употреба ових специјалних метала такође је омогућила "Нисану" да побољша видљивост у безбедносно критичним областима. "А-стубови" између ветробрана и оквира врата су тањи, а и даље задржавају своју снагу захваљујући стратешкој употреби челика ултра високе чврстоће. Ноћу, видљивост је додатно повећана захваљујући стандардним ЛЕД предњим светлима која повећавају видно поље за 10 метара.

"Џук" је добио оцену од 81 одсто на тестовима заштите бициклиста и пешака. Возило одликује неколико помоћи активне сигурности укључујући интелигентно нагло кочење које упозорава возача и активира кочнице ако аутомобил препозна опасност од судара са возилом, пешаком или бициклистом. Ово је стандард у асортиману новог "џука" и омогућава возачима да уживају у агилним и забавним перформансама Е без компромиса по питању сигурности.

 

"Еуро НЦАП" препознаје да је увек и на првом месту пожељно спречити несреће и додељује бодове за технологију која помаже возачима да избегну судар. Систем оцењивања за 2019. похваљује моделе који превазилазе законске захтеве за сигурност - стављајући на тржиште најновије сигурносне иновације.

У овој области "џук" је такође високо оцењен са 73 одсто, захваљујући технологијама "Нисанове" интелигентне мобилности. Понуђен је свеобухватан асортиман ових интелигентних технологија, укључујући "Nissan ProPILOT" напредну помоћ у вожњи на одабраним моделима. Он такође представља корак ка аутономној вожњи и помаже у смањењу стреса током дужих путовања и саобраћајних гужви аутоматским одржавањемвозила у својој возној траци као и одржавањем константне, сигурносне удаљености од других аутомобила.

Модел такође поседује интервенцију у случају присуства возила у мртвом углу, први пут примењено у сегменту малих СУВ возила. Овај систем детектује возило које се приближава из супротне траке, када је то промакло возачу, и активно усмерава ЈУКЕ назад у траку и даље од опасности. Упозорење на саобраћај иза возила такође спречава сударе приликом вожње уназад са паркинг простора.

"Џук" је тестиран са управљачем на левој страни "DIG-T 117 N-Connecta", мада је "Еуро НЦАП" потврдио да резултати важе за сва нова ЈУКЕ возила.

Прочитајте још: Стигао нови теренац: "Пежо 2008" задржао само старо име (ФОТО)

- Веома смо поносни што смо добили високу оцену за сигурност од Еуро НЦАП-а. Употреба напредних материјала, укључујући челик високе чврстоће и технологију Ниссанове интелигентне мобилности значи да можемо понудити забавну, агилну вожњу са побољшаном свеобухватном заштитом - реао је

Марко Фиораванти, потпредседник за планирање производа Нисан Еуропа .

О "ЕУРО НЦАП"

Еуро НЦАП самостално тестира аутомобиле од 1997. године, мерећи већину нових модела који су у продаји у складу са непрестано растућим критеријумима.

Поред тестирања стварне физичке снаге аутомобила у разним симулираним сударима, организација такође тестира и оцењује технологију која доприноси спречавању несрећа.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas