Oglas
· · Komentari: 0
BEZBEDNOST

Novi "džuk" sam izbegava sudare

Adut "Nisana" u kategoriji malih SUV vozila dobio maksimalnih pet zvezdica na EURO NCAP testovima

nisasn-juke-3.jpg
Oglas

Potpuno novi "Nissan juke" nagrađen sa pet zvezdica za sigurnost za 2019. godinu od strane nezavisne evropske organizacije koja sprovodi kreš testove, "European New Car Assessment Programme" ("Euro NCAP"), uz pohvalu koja mu se daje zbog njegove snage i robusne tehnologije namenjene za izbegavanje sudara.

Pročitajte još: Nastavlja da postavlja trendove: Stigao novi "nisan džuk" krcat tehnologijama

"Euro NCAP" je novom modelu dao ocenu od 94 odsto za zaštitu odraslih i 85 odsto za zaštitu dece, što ga odlično pozicionira u klasi malih SUV vozila u 2019. Ovome je doprinela nova napredna ojačana struktura izrađena od čelika ultra visoke čvrstoće, posebno na ključnim oblastima čime je poboljšana krutost i omogućeno da se sila udara apsorbuje i rasprši pre nego što dospe u putničku kabinu.

Pažljiva upotreba ovih specijalnih metala takođe je omogućila "Nisanu" da poboljša vidljivost u bezbednosno kritičnim oblastima. "A-stubovi" između vetrobrana i okvira vrata su tanji, a i dalje zadržavaju svoju snagu zahvaljujući strateškoj upotrebi čelika ultra visoke čvrstoće. Noću, vidljivost je dodatno povećana zahvaljujući standardnim LED prednjim svetlima koja povećavaju vidno polje za 10 metara.

"Džuk" je dobio ocenu od 81 odsto na testovima zaštite biciklista i pešaka. Vozilo odlikuje nekoliko pomoći aktivne sigurnosti uključujući inteligentno naglo kočenje koje upozorava vozača i aktivira kočnice ako automobil prepozna opasnost od sudara sa vozilom, pešakom ili biciklistom. Ovo je standard u asortimanu novog "džuka" i omogućava vozačima da uživaju u agilnim i zabavnim performansama E bez kompromisa po pitanju sigurnosti.

 

"Euro NCAP" prepoznaje da je uvek i na prvom mestu poželjno sprečiti nesreće i dodeljuje bodove za tehnologiju koja pomaže vozačima da izbegnu sudar. Sistem ocenjivanja za 2019. pohvaljuje modele koji prevazilaze zakonske zahteve za sigurnost - stavljajući na tržište najnovije sigurnosne inovacije.

U ovoj oblasti "džuk" je takođe visoko ocenjen sa 73 odsto, zahvaljujući tehnologijama "Nisanove" inteligentne mobilnosti. Ponuđen je sveobuhvatan asortiman ovih inteligentnih tehnologija, uključujući "Nissan ProPILOT" naprednu pomoć u vožnji na odabranim modelima. On takođe predstavlja korak ka autonomnoj vožnji i pomaže u smanjenju stresa tokom dužih putovanja i saobraćajnih gužvi automatskim održavanjemvozila u svojoj voznoj traci kao i održavanjem konstantne, sigurnosne udaljenosti od drugih automobila.

Model takođe poseduje intervenciju u slučaju prisustva vozila u mrtvom uglu, prvi put primenjeno u segmentu malih SUV vozila. Ovaj sistem detektuje vozilo koje se približava iz suprotne trake, kada je to promaklo vozaču, i aktivno usmerava JUKE nazad u traku i dalje od opasnosti. Upozorenje na saobraćaj iza vozila takođe sprečava sudare prilikom vožnje unazad sa parking prostora.

"Džuk" je testiran sa upravljačem na levoj strani "DIG-T 117 N-Connecta", mada je "Euro NCAP" potvrdio da rezultati važe za sva nova JUKE vozila.

Pročitajte još: Stigao novi terenac: "Pežo 2008" zadržao samo staro ime (FOTO)

- Veoma smo ponosni što smo dobili visoku ocenu za sigurnost od Euro NCAP-a. Upotreba naprednih materijala, uključujući čelik visoke čvrstoće i tehnologiju Nissanove inteligentne mobilnosti znači da možemo ponuditi zabavnu, agilnu vožnju sa poboljšanom sveobuhvatnom zaštitom - reao je

Marko Fioravanti, potpredsednik za planiranje proizvoda Nisan Europa .

O "EURO NCAP"

Euro NCAP samostalno testira automobile od 1997. godine, mereći većinu novih modela koji su u prodaji u skladu sa neprestano rastućim kriterijumima.

Pored testiranja stvarne fizičke snage automobila u raznim simuliranim sudarima, organizacija takođe testira i ocenjuje tehnologiju koja doprinosi sprečavanju nesreća.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas