Није се штедело ни на снази ни на луксузу, како се и очекује од овг бренда
Први СУВ чувеног бренда "Бентли" лепо на тржишту прихваћени "бантјага" доживео је и свој "фејслифтинг". Ово затезање бора је, како наводе у "Бентлију" више учињено са намером да се "бантјага" приближи новим визуелном идентитету бренда који је представљен на новом "континенталу ГТ" и "флајинг спуру" него што је било неопходно "усклађивање" са новим модним трендовима у ауто индустрији.
Нова је, знатно је и већа, предња решетка на маски хладњака, другачији је облик светлосних група. Назад је "бантјага" поред новог облика светлосних група добио и нови дизајн завршетка ауспуха, али је и најуочљивија промена места за регистраску таблицу која ће убудуће бити накачена за браник.
Прочитајте још;Као принцеза на зрну грашка "пиканто" има седам јастука!
Унутра је и даље све луксузно и другачије од ривала. Једноставно "Бентли" мора да увек буде "Бентли". Потпуно је другачија командна табла на којој сада доминира тач-скрин екран од 10,9 инча који је срце инфотејтмент ситема најновије генерације. Нове су и облоге на вратима, другчија ручица мењача...
Конфигурација седишта је таква да купац може захтевати модел са четири, пет или чак седам седишта!
Прочитајте још:Нова "кија рио" ће препознавати пешаке и бициклисте (ФОТО/ВИДЕО)
Под хаубом се налази сјајни агрегат од 4,0 литара радне запремине са осам цилиндара у "В" распореду и који располаже са респектабилних 542 "коња". Уз ту моћну ергелу следује и "камионски" обртни момент од 779 нм.
Следеће године, најављено је из ове компаније "бантјага" ће добити још снажнији В12 мотор а у плану је и плаг-ин хибридна верзија.