То што нису довољно зрели и кадри да одоле атрактивним рекламама са калоричним производима и укусним слаткишима разлог је зашто данас има толико гојазне деце.
До таквог закључка су дошли амерички психолози, који су спровели анкету међу малишанима и њиховим родитељима.
Прочитајте још: Дефектолог упозорава: Уместо у парк деца данас иду на палачинке и то објављују на Инстаграму
Индустрија хране "напада" децу
Испоставило се оно на шта су стручњаци и сумњали - да то што произвођачи хране којима су циљна група најмлађи, издвајају огромне своте новца за рекламирање, има задовољавајућу повратну реакцију, јер после емитовања већина деце одмах добије жељу да проба те слаткише. И сваки наредни који угледају на ТВ екрану.
Истраживања показују застрашујуће ствари
Истраживања показују да је број нових прехрамбених производа намењених најмлађима порастао у последњих деценију и по за седам пута, а притом су углавном обогаћене вештачким аромама, бојама и шећерима.
Најмлађи су све гојазнији, а родитељи у шоку
Најмлађи су све гојазнији, што посебно забрињава стручњаке, али и збуњује родитеље који не знају како да им ограниче унос калоричних, нездравих намирница, а да малишан то не схвати као казну. Тешко им је да пронађу баланс, јер не могу да ускрате свом детету нешто што конзумира већина његових вршњака.
Прочитајте још: Мушкарац и беба: Код новог тате се дешавају и физичке промене
Стручњаци сматрају да је велики проблем то што се у маркетиншке сврхе користе ликови из цртаних филмова, стрипова и популарних бајки, а који сугеришу деци да ће бити јаки, паметни и лепи као они ако једу одређени производ. Међутим, проблем је у томе што се махом ради о нездравим грицкалицама које су пуне калорија, а без хранљивих састојака.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ