To što nisu dovoljno zreli i kadri da odole atraktivnim reklamama sa kaloričnim proizvodima i ukusnim slatkišima razlog je zašto danas ima toliko gojazne dece.
Do takvog zaključka su došli američki psiholozi, koji su sproveli anketu među mališanima i njihovim roditeljima.
Pročitajte još: Defektolog upozorava: Umesto u park deca danas idu na palačinke i to objavljuju na Instagramu
Industrija hrane "napada" decu
Ispostavilo se ono na šta su stručnjaci i sumnjali - da to što proizvođači hrane kojima su ciljna grupa najmlađi, izdvajaju ogromne svote novca za reklamiranje, ima zadovoljavajuću povratnu reakciju, jer posle emitovanja većina dece odmah dobije želju da proba te slatkiše. I svaki naredni koji ugledaju na TV ekranu.
Istraživanja pokazuju zastrašujuće stvari
Istraživanja pokazuju da je broj novih prehrambenih proizvoda namenjenih najmlađima porastao u poslednjih deceniju i po za sedam puta, a pritom su uglavnom obogaćene veštačkim aromama, bojama i šećerima.
Najmlađi su sve gojazniji, a roditelji u šoku
Najmlađi su sve gojazniji, što posebno zabrinjava stručnjake, ali i zbunjuje roditelje koji ne znaju kako da im ograniče unos kaloričnih, nezdravih namirnica, a da mališan to ne shvati kao kaznu. Teško im je da pronađu balans, jer ne mogu da uskrate svom detetu nešto što konzumira većina njegovih vršnjaka.
Pročitajte još: Muškarac i beba: Kod novog tate se dešavaju i fizičke promene
Stručnjaci smatraju da je veliki problem to što se u marketinške svrhe koriste likovi iz crtanih filmova, stripova i popularnih bajki, a koji sugerišu deci da će biti jaki, pametni i lepi kao oni ako jedu određeni proizvod. Međutim, problem je u tome što se mahom radi o nezdravim grickalicama koje su pune kalorija, a bez hranljivih sastojaka.
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU