Познато је да се кроз време мењала мода и популарност одређених модних стилова али и правила
Ова турбуленција не јењава ни данас, поготово код младих у адолесцентном добу. Карактеристично је да у то време они испитују своје границе и могућности експериментисања поготово када је облачење у питању.
Да ли у овој популацији данас постоје неписана и писана правила? Тешко је дати комплетан одговор на то питање.
Савремена понуда производа је толико разнолика чиме је допринела изградњи модерног индивидуалног стила сваког појединца.
У периоду адолесценције може бити изузетно важно шта ко носи, који бренд, који комад обуће или одеће, који ранац и томе слично. Зато се каже да експериментисање у овом делу и у овом дому велико.
Тренерке за девојчице су опет постале популарне
Иако се може рећи да популарност тренерки за девојчице никада није ни опадала, ипак није занемарљиво то што су оне данас и те како тражени производ. Стил који се примећује код одређеног броја младих девојака јесте да се враћају једноставности која пођеднако нуди комфорност. А шта је боље и удобније од тренерки.
Данас је доста домаћих брендова који се баве производњом тренерки за девојчице и оне лако постану популарне посредством рекламирања од стране познатих личности и инфлуенсера на друштвеним мрежама. А како данас млади проводе значајан део слободног времена на друштвеним мрежама, ово је за њих постала нова нормалност.
Ипак, не треба занемарити ни значај који имају брендиране тренерке за девојчице препознатљивих спортских марки које се могу наћи у свим спортским радњама и које су годинама уназад тражени производ.
Код младића све популарније уске фармерице
Иако се модна правила изнова стварају и постављају она исто тако временом бледе, како би била замењена новим трендовима или неким стварима која се враћају. Међутим, многи сматрају да једна ствар никада не излази из моде, било да је реч о дечацима или девојчицама, а ради се о фармерицама.
Иако оне могу мењати разне облике, кројеве и моделе њихова популарност не опада. Поготово када је мушка популација у питању. Оне за њих представљају готово универзални и омиљени комад одеће уз који лако могу да комбинују све остале ствари.
Осим што су лако доступан производ, момци их воле јер их могу уклопити уз све комбинације - уз цасуал стил, једнако као у онај за посао или школу.
Данас су се уске фармерице за младиће показале као траженији модел у односу на друге. Док једна група не може себе да замисли у слим фит моделима, друга групе се у томе апсолутно пронашла.
А код обе групе младих популарни су и тражени ранчеви за лаптоп
Пандемија вируса ковид 19 која и даље траје како у свету тако и код нас буквално је натерала све системе да се дигитализују. Само један од њих који је свој метод и начин рада морао да прилагоди тој ситуацији био је и образовни систем.
Све већа потреба за употребом лаптопова у слушању часова, вежбању и изради домаћих задатака, допринела је да се повећа његова продаја.
Логично, уз то повећана је и потражња и куповина ранчева за лаптоп. Они су заменили класичне торбе и данас се ранчеви за лаптоп могу наћи на доста локација, разних облика и величина, али и боја.
Њихов значај за младе је једнак оном који придају куповини обичних ранчева, зато им је важно да направе избор који они желе. Неки би желели једнобојне ранчеве за лаптоп, док други желе разне занимљиве дезене. А све то ради уклапања у њихов модни стил којем су наклоњени.
Осим што је младима важно да ранац за лаптоп буде допадљив, он има битну заштитну функцију чувања уређаја од евентуалног оштећења.