Poznato je da se kroz vreme menjala moda i popularnost određenih modnih stilova ali i pravila
Ova turbulencija ne jenjava ni danas, pogotovo kod mladih u adolescentnom dobu. Karakteristično je da u to vreme oni ispituju svoje granice i mogućnosti eksperimentisanja pogotovo kada je oblačenje u pitanju.
Da li u ovoj populaciji danas postoje nepisana i pisana pravila? Teško je dati kompletan odgovor na to pitanje.
Savremena ponuda proizvoda je toliko raznolika čime je doprinela izgradnji modernog individualnog stila svakog pojedinca.
U periodu adolescencije može biti izuzetno važno šta ko nosi, koji brend, koji komad obuće ili odeće, koji ranac i tome slično. Zato se kaže da eksperimentisanje u ovom delu i u ovom domu veliko.
Trenerke za devojčice su opet postale popularne
Iako se može reći da popularnost trenerki za devojčice nikada nije ni opadala, ipak nije zanemarljivo to što su one danas i te kako traženi proizvod. Stil koji se primećuje kod određenog broja mladih devojaka jeste da se vraćaju jednostavnosti koja pođednako nudi komfornost. A šta je bolje i udobnije od trenerki.
Danas je dosta domaćih brendova koji se bave proizvodnjom trenerki za devojčice i one lako postanu popularne posredstvom reklamiranja od strane poznatih ličnosti i influensera na društvenim mrežama. A kako danas mladi provode značajan deo slobodnog vremena na društvenim mrežama, ovo je za njih postala nova normalnost.
Ipak, ne treba zanemariti ni značaj koji imaju brendirane trenerke za devojčice prepoznatljivih sportskih marki koje se mogu naći u svim sportskim radnjama i koje su godinama unazad traženi proizvod.
Kod mladića sve popularnije uske farmerice
Iako se modna pravila iznova stvaraju i postavljaju ona isto tako vremenom blede, kako bi bila zamenjena novim trendovima ili nekim stvarima koja se vraćaju. Međutim, mnogi smatraju da jedna stvar nikada ne izlazi iz mode, bilo da je reč o dečacima ili devojčicama, a radi se o farmericama.
Iako one mogu menjati razne oblike, krojeve i modele njihova popularnost ne opada. Pogotovo kada je muška populacija u pitanju. One za njih predstavljaju gotovo univerzalni i omiljeni komad odeće uz koji lako mogu da kombinuju sve ostale stvari.
Osim što su lako dostupan proizvod, momci ih vole jer ih mogu uklopiti uz sve kombinacije - uz casual stil, jednako kao u onaj za posao ili školu.
Danas su se uske farmerice za mladiće pokazale kao traženiji model u odnosu na druge. Dok jedna grupa ne može sebe da zamisli u slim fit modelima, druga grupe se u tome apsolutno pronašla.
A kod obe grupe mladih popularni su i traženi rančevi za laptop
Pandemija virusa kovid 19 koja i dalje traje kako u svetu tako i kod nas bukvalno je naterala sve sisteme da se digitalizuju. Samo jedan od njih koji je svoj metod i način rada morao da prilagodi toj situaciji bio je i obrazovni sistem.
Sve veća potreba za upotrebom laptopova u slušanju časova, vežbanju i izradi domaćih zadataka, doprinela je da se poveća njegova prodaja.
Logično, uz to povećana je i potražnja i kupovina rančeva za laptop. Oni su zamenili klasične torbe i danas se rančevi za laptop mogu naći na dosta lokacija, raznih oblika i veličina, ali i boja.
NJihov značaj za mlade je jednak onom koji pridaju kupovini običnih rančeva, zato im je važno da naprave izbor koji oni žele. Neki bi želeli jednobojne rančeve za laptop, dok drugi žele razne zanimljive dezene. A sve to radi uklapanja u njihov modni stil kojem su naklonjeni.
Osim što je mladima važno da ranac za laptop bude dopadljiv, on ima bitnu zaštitnu funkciju čuvanja uređaja od eventualnog oštećenja.