Oglas
· · Komentari: 0
promo

Kako mladi danas vide modu i šta vole da kupuju?

Poznato je da se kroz vreme menjala moda i popularnost određenih modnih stilova ali i pravila

1672138324_shutterstock_1024138339.jpg
Foto: Shutterstock
Oglas

Ova turbulencija ne jenjava ni danas, pogotovo kod mladih u adolescentnom dobu. Karakteristično je da u to vreme oni ispituju svoje granice i mogućnosti eksperimentisanja pogotovo kada je oblačenje u pitanju.

Da li u ovoj populaciji danas postoje nepisana i pisana pravila? Teško je dati kompletan odgovor na to pitanje.

Savremena ponuda proizvoda je toliko raznolika čime je doprinela izgradnji modernog individualnog stila svakog pojedinca.

U periodu adolescencije može biti izuzetno važno šta ko nosi, koji brend, koji komad obuće ili odeće, koji ranac i tome slično. Zato se kaže da eksperimentisanje u ovom delu i u ovom domu veliko.

Trenerke za devojčice su opet postale popularne

Iako se može reći da popularnost trenerki za devojčice nikada nije ni opadala, ipak nije zanemarljivo to što su one danas i te kako traženi proizvod. Stil koji se primećuje kod određenog broja mladih devojaka jeste da se vraćaju jednostavnosti koja pođednako nudi komfornost. A šta je bolje i udobnije od trenerki.

Danas je dosta domaćih brendova koji se bave proizvodnjom trenerki za devojčice i one lako postanu popularne posredstvom reklamiranja od strane poznatih ličnosti i influensera na društvenim mrežama. A kako danas mladi provode značajan deo slobodnog vremena na društvenim mrežama, ovo je za njih postala nova normalnost.

Ipak, ne treba zanemariti ni značaj koji imaju brendirane trenerke za devojčice prepoznatljivih sportskih marki koje se mogu naći u svim sportskim radnjama i koje su godinama unazad traženi proizvod.

Kod mladića sve popularnije uske farmerice

Iako se modna pravila iznova stvaraju i postavljaju ona isto tako vremenom blede, kako bi bila zamenjena novim trendovima ili nekim stvarima koja se vraćaju. Međutim, mnogi smatraju da jedna stvar nikada ne izlazi iz mode, bilo da je reč o dečacima ili devojčicama, a radi se o farmericama.

Iako one mogu menjati razne oblike, krojeve i modele njihova popularnost ne opada. Pogotovo kada je muška populacija u pitanju. One za njih predstavljaju gotovo univerzalni i omiljeni komad odeće uz koji lako mogu da kombinuju sve ostale stvari.

Osim što su lako dostupan proizvod, momci ih vole jer ih mogu uklopiti uz sve kombinacije - uz casual stil, jednako kao u onaj za posao ili školu.

Danas su se uske farmerice za mladiće pokazale kao traženiji model u odnosu na druge. Dok jedna grupa ne može sebe da zamisli u slim fit modelima, druga grupe se u tome apsolutno pronašla.

A kod obe grupe mladih popularni su i traženi rančevi za laptop

Pandemija virusa kovid 19 koja i dalje traje kako u svetu tako i kod nas bukvalno je naterala sve sisteme da se digitalizuju. Samo jedan od njih koji je svoj metod i način rada morao da prilagodi toj situaciji bio je i obrazovni sistem.

Sve veća potreba za upotrebom laptopova u slušanju časova, vežbanju i izradi domaćih zadataka, doprinela je da se poveća njegova prodaja.

Logično, uz to povećana je i potražnja i kupovina rančeva za laptop. Oni su zamenili klasične torbe i danas se rančevi za laptop mogu naći na dosta lokacija, raznih oblika i veličina, ali i boja.

NJihov značaj za mlade je jednak onom koji pridaju kupovini običnih rančeva, zato im je važno da naprave izbor koji oni žele. Neki bi želeli jednobojne rančeve za laptop, dok drugi žele razne zanimljive dezene. A sve to radi uklapanja u njihov modni stil kojem su naklonjeni.

Osim što je mladima važno da ranac za laptop bude dopadljiv, on ima bitnu zaštitnu funkciju čuvanja uređaja od eventualnog oštećenja.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas