За почетак, не преврћите очима, јер то шаље специфичну поруку вашим колегама.
Већина људи сматра да је исправно све што ураде, али многи нису ни свесни "токсичног" понашања на послу које може да девалвира сав њихов труд. Ево које лоше навике морате хитно да мењате:
Прочитајте још: Шта ви мислите? Што је списак пријатеља краћи, то је особа срећнија
Трачеви
Имајте на уму да трачеви на радном месту нису безопасни. Могу лако да се прошире и да нашкоде вашим колегама, али и вама. У колективима се будно прате запослени који увек имају нешто лоше да кажу, па их се није тешко решити. Уколико сте предмет оговарања, замолите колеге да са вама реше проблем или недоумице. Такође, ако сте чули трач, задржите га за себе и ништа не коментаришите пред другима. Тако ћете одржати бољи однос са колегама и здравије радно окружење.
Гурање ствари под тепих
Изненађујуће је колико су људи спремни да одређене ствари прећуте и "гурају под тепих", него да о њима отворено разговарају. Нажалост, већина схвати да је искрен разговор боља опција када је већ касно. Тако стварате проблем себи, свом шефу и другим запосленима. Тешке разговоре увек треба водити у радном окружењу. Гурање под тепих није решење. Кључ је у јасној комуникацији.
Шокантно је колико људи трачаре, али и ствари гурају под тепих...
Немам времена за то
Ништа не може да саботира вашу каријеру као одуговлачење обавеза, без обзира на таленат, искуство и знање које имате. Одлагање пословних задатака је ружна навика која срећом може да се промени. Једном када искусите задовољство због довршеног посла на време, више нећете желети да га одлажете, а бићете и под мањим стресом
Прочитајте још: Добро погледајте овај САТ и ако га на нечијим рукама ВИДИТЕ, знаћете ко је тај ЧОВЕК
Говор тела
Понекад није потребно да било шта кажете, све се види на вама. Ако имате навику да преврћете очима пред другима или да лежерно седите у радној столици, тиме шаљете лошу поруку. Можда делује безазлено, али такво понашање и говор тела не пролазе незапажено и остављају негативан утисак.