Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Проверите

На овај ДЕО аутомобила не мислимо често, а он нам главу чува!

Да ли знате шта је изузетно важно за стабилност и управљивост вашег возила?

1595413546_amortizeri-2.jpg
Фото:"Депозит"
Oglas

 Колико пута сте чули да је приликом неке саобраћајне несреће "возач изгубио контролу над возилом"? Да је возило изненада скренуло, излетело из кривине...

Одмах, сви помислимо на управљачки механизам, кочнице, па и гуме,  а ретко ко на неисправан амортизер.Овај део признаћете, ретко када преконтролишемо, ако баш није видљиво да је "страдао".

Прочитајте још:Има 2.000 "коња", не троши ни кап бензина, а до 300 км/ч стиже за 9 секунди (ВИДЕО)

Искуснији возачи лако установе да нешто са амортизерима није у реду, они мање искусни "лутају" мисле да нешто није у реду са гумама, кочницама. На срећу, добар мајстор ће и приликом рутинске контроле, "малог сервиса" на пример, видети да нешто "не штима".

Фото: П.Ж.

- Амортизери су веома важан део аутомобила. Њихова контрола је јако битна јер утичу на све остале делове трапа, споне, кугле, виљушке - каже нам популарни мајстор Нуца из једног земунског ауто-сервиса - Амортизери битно утичу на геометрију трапа возила тако да се то директно одражава на стабилност возила на путу, а то је јасно, веома опасно.

Фото:П.Ж.

Наравно препорука је да се амортизери с веремена на време преконтролишу код мајстора, али да ли има начина да и сами возачи уоче да су им амортизери неисправни?

- По правилу амортизери се мењају на 70-80.000 пређених километара али све то зависи и од начина вожње, путева - објашњава наш мајстор.

- Лоше амортизере уочавате тако што је возило нестабилно у кривинама, приликом кочења возило поскакује, чује се и лупање у току вожње, аутомобил је нестабилан у колотрацима на путу, приликом удара бочног ветра. Све су то сигнали да је време да посетите мајстора.

Прочитајте још: Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

Шта је битно знати приликом замене амортизера?

- Веома је важно да се амортизери мењају увек у пару. Препорука свих произвођача је и да се мењају шоље амортизера заједно са амортизерима, одбојне гуме и опруге ако се процени приликом замене амортизера да су и оне дотрајале, оштећене - саветује читаоце "Магазина Новости" мајстор Нуца..

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas