Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ЛЕГЕНДА

ВОЗИ, сигурно те НЕЋЕ ОСТАВИТИ на ПУТУ! Ове речи се могу рећи САМО за ЈЕДАН АУТО (ФОТО)

Виктор Лазић је са "нивом" прешао, од Лондона до Владивостока и од Норвешке до Ирака, 300.000 километара кроз 40 земаља.

1602956519_Viktor.jpg
Виктор Лазић са "нивом" на путу по Азији Фото: Виктор Лазић
Oglas

Година 1976. ће у историји аутомобилизма бити забележена као кључна, јер је тада из "Ладине" фабрике изашао модел ВАС 2121, у Србији познатији као "нива". На руском "нива" значи - поље.

Тако је и било - "нива" је синоним за теренско возило којем ништа не може снег, лед, блато, вода! Овај аутомобил може да стигне у најзабитије село Балкана, али и да вози од краја до краја света!

Прочитајте још: Од ДИСКО аута је свима ЗАСТАЈАО ДАХ: Ставите слушалице! (ВИДЕО)

Виктор Лазић је са његовом "нивом" прокрстарио цео свет: три континента и 32 државе. Само једно путовање трајало је 421 дан током којег је само 65 ноћи провео у кревету, а 308 у "ниви"! Овај аутомобил је прешао 140.000 километара и прошао 102 полицијске контроле!

Пење се уз дрво!
Веома је прегледна и боље вози по блату и води, него аутопуту где успорава саобраћај. Виктор каже да су они којима је "тврда" размажени, јер ауто који може да се "попне уз дрво" не може да буде и нежан!

- На овом путовању се покварила 34 пута: први пут у Хрватској, али је највећи квар био у Монголији - сећа се Виктор Лазић, адвокат и оснивач АДЛИГАТ музеја.

У кревету је провео 65, а у "ниви" 308 ноћи!

Током овог путовања Виктор је смршао 22 килограма, а најдужи период без купања износио је 16 дана.

Прочитајте још: Да ли сте знали да је први возач аутомобила била ЖЕНА? (ФОТО)

Виктор је са "нивом" стигао до Арарата Фото: В. Лазић

- Нива је позната као ауто који се често квари, а највише када је нова, јер се после навикне на возача, али њена највећа предност су управо ти кварови, јер су такви да сам могао да их поправим уз помоћ штапа и канапа и увек сам успевао да се докотрљам до неког града и нађем мајстора - истиче Виктор.

Кроз ватру и воду Фото:В.Л.

Прочитаје још: Италијани су га звали "фиат 126", Пољаци "малух", а ми - пеглица! (ФОТО)

Његову тврдњу илуструје искуство из Монголије: када му је мајстор једва поправио тежи квар, а лампица наставила да гори рекао му је да слободно вози, јер ће то поправити када стигне у Србију!

Тешко је не заволети је!

- Управо због тога је тешко не заволети "ниву", јер заједно са возачем пролази муке и подржавају један другог - смеје се Виктор.

Блато никада није проблем Фото: В. Лазић
Нико не краде ладу!

Каже да и данас са осмехом на лицу и великим задовољством седа за волан. Тачније, истиче да је не доживљава као аутомобил или возило него као дом пошто је у њој провео многе ноћи, а не само дане.

Водио сам је у Тољати!

Велика предност "ладе" је што нико нигде неће да је украде! Из ње су му 16 пута украли фотоапарат, али сам ауто - никада!

Прочитајте још: ПРВА ФИЛМСКА сцена ВОЖЊЕ, звали су га "НАРОДНИ АУТО", а ДАНАС га возе ПОСЕБНИ ЉУДИ

- Зовем је "моја лада", а частио сам је за све куда ме је провела и одвео сам је у Тољати, њено родно место и заједно смо посетили смо фабрику у којој се родила!

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas