Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ИСТОРИЈА

ПРВА ФИЛМСКА сцена ВОЖЊЕ, звали су га "НАРОДНИ АУТО", а ДАНАС га возе ПОСЕБНИ ЉУДИ

"Буба" је први ауто који је глумио у филму и преживео вожњу Барбаре Стрејсенд!

Oglas

"Буба" је једини ауто који се воли! У ову реченицу верују власници једног од најпопулaрнијих аутомобила 20. века.

Немачки "Фолксваген" је 10. јула прошле године произвео последњи аутомобил чувеног модела "буба" (beetle) у фабрици Пуебла у Мексику.

Прочитаје још: Италијани су га звали "фиат 126", Пољаци "малух", а ми - пеглица! (ФОТО)

Више од 20 модела!
Постоји двадесетак модела "бубе", а разликују се у облику браника, мотору, фаровима и обожаватељи их све тачно препознају!

То је била трагедија за све љубитеље легендарног модела и "народног аута" који је обележио 20. век. Послерадни период је био у знаку "бубе" коју је возила нарастајућа средња класа. Седамдесете и осамдесете су поново биле у знаку "бубе", јер су је возили хипици, а данас антиглобалисти.

Бубу возе антиглобалисти

Прва "буба" је изашла из фабрике у немачком Волфсбургу 1938. године, а после паузе током рата, поново је почела производња 1949. године. VW фабрика је до 1955. године призвела милион "буба", а пола милиона продавало се у САД. Покрајина Доња Саксонија је делимични власник компаније и призводна је завршена 1978. године пошто су типовали на нови модел "голф". Тачније, "буба" се преселила у Мексико где је још 1967. године отворена фабрика.

Прочитајте још: Да ли су ваши ЉУБИМЦИ БЕЗБЕДНИ док их превозите у колима?

Симбол напретка и средње класе Фото: Пиксабеј

Нови, редизајнирани аутомобил у ретро стилу 1998. године није освојио срца као оригинални, иако је био под надзором унука Фердинанда Поршеа.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Via @vw_beetle_club#vw #beetle

A post shared by Volkswagen Beetle Lovers (@volkswagenbeetle_lovers) on

Скупови љубитеља "буба" редовно се организују на нивоу Србије и Балкана, а у јулу се сваке године организују на Златибору и долазе гости из читавог региона.

Прочитајте још: ЧУВАЈТЕ СЕ! Киша, олуја и грмљавина праве проблеме током вожње - погледајте какве све опасности вребају

Последњи модел мексичке "бубе" никада није јурио улицама, јер је завршио у музеју.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas