Модел представљен 12. марта 1947.Направљена само два примерка.За воланом био и легендарни Тацио Нуволари
Иако је дуго одолевао да почне прављење "друмских" аутомобила, Енцо Ферари који је основао "Скудерију Ферари" (16. новембар 1929.) је 1947. поклонио свету модел "ферари 125 С" (12. марта), аутомобил који је имао изузетан утицај на развој супераутомобила.
Прочитајте још: Постоји 12 генерација "Тојота корола": Погледајте како је текао пут најпродаванијег модела аутомобила у свету! (Фото)
Истине ради, ово није био први друмски аутомобил Енца Ферарија
Чувени италијански маестро аутомобила је 1940. направио модел "Аuto Avio Costruzioni 815" али он није понео ознаку "ферарија" због нерешених имовинских права ( у то доба) са "Алфа Ромеом"...
Први друмски ауто са беџом "Пропетог коњића" (Cavallino Rampante) је премијеру имао на улицама Маранела.
Имао је мотор од свега 1,5 литара запремине али и 12 цилиндара, наравно у В распореду! Дизајнирали су га Ђоакино Коломбо и Ђузепе Бусо уз сарадњу са Луиђијем Бјазијем.
Прочитајте још: Аутомобил који није на продају и НЕМА ЦЕНУ: Има их само 4 на свету, а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО)
После прве вожње улицама Маранела два месеца касније 11. маја 1947. аутомобил је имао деби и на писти у Пјаћенци. За управљачем је био, бележи аутомобилска индустрија, Франко Кортезе.
Исте године, када је за управљачем био легендарни Тацио Нуволари (победник прве и једине гран-при трке у Србији "ВН Београда 1939") забележена је победу на Гран-прију Парме (укупно шест те године).
Направљено је само два примерка овог модела. Када би се данас нашао на некој аукцији, сви верују да би срушио све до сада постигнуте, вишемилионске цифре за олдтајмере, јер многи га сматрају "крунским драгуљем" у Фераријевој империји.
- МОТОР: В 12
- ЗАПРЕМИНА: 1.496 ццм
- СНАГА: 118 КС
- МАСА: 650 КГ
- МЕЊАЧ: 5-степени, мануелни
- 0-100 км/ч: 8,5 сек.
- МАКСИМАЛНА БРЗИНА: 170 км/ч.
- Фото:Промо