Oglas
Oglas
· · Коментари: 1
Освежење

Нови "сеат леон" је инспирисан Барселоном

Четврта генерација шпанског аутомобила је спој иновативног дизајна и модерне технологије

1601573959_IPP-All-new-SEAT-Leon_75_HQ.jpg
Фото:Сеат
Oglas

У правој поплави аутомобила "већ виђених", чији су дизајнери застали, заглавили се у међупростору одлазећих модела са класичним погоном и електричних, футуристичких модела, немајући право решење на тржишту се појавио и аутомобил, гле чуда, који није СУВ, ни кросовер, а који је оригиналан, занимљив.

Право освежење представља нови "сеат леон" за којег дизајнери тврде да су инспирацију нашли у светлостима Барселоне.

Фото:Сеат

Резултат који је пред нама, модел четврте генерације долази нам у две верзије, као хечбек и као спортстурер (што би ми рекли караван) и има значајно изражене линије које уз спортски карактер доносе више емоција. Предња светла у такозваној "фул лед" технологији и задња "коуст ту коуст" светла савршено употпуњују изглед новог "леона". Истакнуте линије иновативног дизајна су допринеле су смањењу отпора ваздуха од чак 8,0 одсто у односу на претходни модел.

Прочитајте још: Врхунски СУВ на скенеру "Магазина Новости" показао зашто је велики хит (ФОТО)

Повећане димензије модела са петоро врата и каравана (86 мм и 93 мм) омогућавају већи простор на задњим седиштима и нуде још већи капацитет пртљажника .

Oglas
Фото:Сеат

Нови мултимедијални уређај са екраном од 10 инча којим може да се управља гласом и покретима лако се повезује са паметним телефонима и може да се користи за контролу свих функција комфора у аутомобилу. "Сеат конект" апликација омогућава напредно повезивање, праћење и руковање у комбинацији са паметним телефоном уз коришћење и гласовних команди.

Прочитајте још:Сећате ли се "аутобјанкија", омиљеног аутомобила девојака? (ФОТО)

У стандарду је и "фул линк" функција за праћење свих информација о возилу. "Фул лед" спољна и унутрашња светла су у стандарду. Прилагодљиви екран виртуалног кокпита може да приказује навигациону мапу, системе асистенција, омиљену музику, све оно што чини вожњу удобнијом, занимљивијом и лакшом. Бензински мотори су снаге од 90 КС до 150 КС, а дизели од 115 КС до 150 КС. У понуди је и хибридна верзија са 150 КС.

Нови "сеат леон" се производи у фабрици у Марторелу, поред Барселоне. 

                                                 ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Zoki 14. октобар 2020 у 17:24

Izgleda odlicno, nadam se da cu imati priliku da ga oprobam, ako ga budu imali u unirentu.

Уколико не желите да попуњавате поља за име, емаил и код са слике, пријавите се
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Zoki 14. октобар 2020 у 17:24

Izgleda odlicno, nadam se da cu imati priliku da ga oprobam, ako ga budu imali u unirentu.

Zoki 14. октобар 2020 у 17:24

Izgleda odlicno, nadam se da cu imati priliku da ga oprobam, ako ga budu imali u unirentu.

Oglas