Верзија "мини џон купер воркс кантримен" до 100 км на час стиже за само 5,1 секунду
Лако је сместити "сто коња" у велику лимузину. Али, ајде, сместите 306 "парипа" у малог "минија". Шалу на страну, мада "мини" и треба да буде аутомобил који ће вам развући осмех од "ува до ува", у модел "мини џон купер воркс кантримен" у мотор од четири цилиндра, са турбином, лагано су сместили ергелу од 306 КС, и добили праву муњу на точковима!
Из места до 100 километара на час стиже за свега 5,1 секунду. Mаксималну брзину су морали електронски да ограниче на 250 километара на час!
Овај прелепи аутомобил, наравно, опремљен је и врхунским вешањем, сјајним кочницама, многобројним системима асистенције возачу, тако да је и врхунски безбедан.
При томе има и погон на сва четири точка, осмостепени аутоматски "стептроник спорт" мењач. Модел је посебно тестиран и развијан на писти, тако да су све перформансе резултат пажљивом подешавања "штеловања" овог малог али расног тркача.
Прочитајте још: У Бриселу представљена нова "тојота јарис" (ФОТО/ВИДЕО)
На тржиште ће стићи у новембру ове године. За сада нисмо успели да сазнамо цену по којој ће се испоручивати, али за љубитеље "Минија" као и увек, то је једна од најмање битних ствари.
Иако у овом случају и потрошња не игра неку важнију улогу податак да је просечна потрошња око 7,0 литара и да је емисија ЦО2 око 156 грама по пређеном километру, додатно ће орасположити и љубитеље природе. са пет седишта за одрасле особе, са четворо врата, веома пространим пртљажником, који обрањем седишта достиже и 1.390 литара овај модел је употребљив у различитим условима.
Прочитајте још: "Ланча ламбда" је оставила неизбрисив траг у ауто-индустрији
И по граду, при редовном одласку на посао и назад, и за викенда али и за дужа путиовања.жУнутрашњост је луксузна, спортска, очаравајућа. Све што је сада доступно на тржишту од важних система асистенције возачу је ту. Врхунски клима уређај, још бољи аудио систем, изузетна конекција - "мини џон купер воркс кантримен".
Свака даља прича је излишна.
ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ