Istraživanje koje je sprovela jedna američka turistička agencija između 1.500 turista starih od 18 do 35 godina, odnosno "milenijalaca", pokazalo je da svaki drugi spreman da se otkaže seksa akoje to uslov da ide na putovanje.
Milenijalci čine 20 odsto svetskih putnika i agencije su vrlo zainteresovane za ove turiste, jer je reč o zaposlenim ljudima koji su na vrhuncu života. Oni su već uneli dosta promena u načinu kako se danas putuje, a na njihove odluke najviše utiču društvene mreže.
Pročitajte još: Zbog korone jedno zanimanje preti da NESTANE, a mnogi ljudi u Srbiji se baš njime bave
Mnogi veruju da će korona promeniti putovanja, ali još jesenas su turoperatori primetili da se nešto dešava. Naime, prema istraživanju jedne američke turističke agencije 83 odsto ove generacija obavezno putuje najmanje jednom godišnje. Tačnije, 48 odsto njih putuje jednom do dva puta, a 35 odsto i do pet puta godišnje.
Mileijalci su spremni da drže dijetu, otkažu kablovsku, pa i da apstiniraju od seksa zbog putovanja!
Zanimljivo je da su na pitnje čega bi se odrekli da bi putovali, svi bili spremni na žrtvu: 80 odsto bi se otkazalo kablovske televizije, 77 odsto kafe, 73 odsto alkohola, 60 odsto je spremni da drži dijetu, a 57 odsto bi apstiniralo od seksa!
Razlog za ovo delimično leži u tome što u azijskim zemljama, u kojima cveta seks turizam vezan za prostituciju i zloglasne hotele u kojima se sobe izdaju na sat, a prihod je značajan doprinos nacionalnim ekonomijama.
Tajland i Filipini su neslavni rekorderi seks turizma.
"Slavni" rekorderi su Tajland i Filipini, dok je Prag uspeo da se oslobodi epiteta "seks destinacije". Prema nekim procenama, crno tržište u Tajlandu ima godišnji prihod od 6,4 milijarde dolara, dok je na Filipinima - šest milijardi.
Milenijalci biraju hotele sa "seksualno pozitivnom politikom" za druženje.
Međutim, turistički radnici su ubeđeni da ključ rešenja drže milenijalci koji se ni u čemu ne ponašaju poput svojih roditelja. Oni su, naime, prekinuli praksu putovanja u paket-aranžmanu, putuju solo i ekološki su osvešteni.
Oni su i u seks turizmu doneli dramatične novine. Oni koji su željni seks-turizma ne traže ga na ulici, već biraju hotele koji imaju "seksualno pozitivnu politiku". To znači da u ovim rizortima primaju goste +18 koji su raspoloženi za neobavezno druženje. Pioniri ovakvog hotelijerstva su Meksiko i karipske države. Ovi hoteli nude provod za goste svih seksualnih orijentacija i nude higijenske "sigurne sobe" za bliže druženje.
Pročitajte još: Ostrva sa kojih se turisti vraćaju BELI i NEOSUNČANI, šta mislite zašto?
Da li će nova generacija seksualno osvešćenih milenijalaca stati na put "seksualnom turizmu" u Aziji? Za seda su uspešno odoleli, jer Tajland polako menja " seksualnu politiku".