Kada se 2025. godine rodi poslednji pripadnik milenijumske dece "alfa generacija" će brojati 2,5 milijardi ljudi i imaće veći najuticaj na turizam od milenijalaca i zet-generacije zajedno!
Istraživanje koje je nedavno sprovedeno pokazalo je da na odluku roditelja, u čijoj kući raste alfa-dete, gde ćeputovati najviše utiče idilična slika porodice koja se divno zabavlja.
Pročitajte još: Turisti SRBIJU ocenili ČETVORKOM, a KRITIKUJU puteve i još jednu stvar
Ovo, verovanto, više govori o njihovim roditeljima "milenijalcima" nego o samoj deci, ali alfa-klinci od rođenja utiču na to gde će njihovi roditelji trošiti novac.
90% je na odmoru non-stop onlajn...
Neverovatnih 95 odsto ispitanika je odgovorilo da je glavni motiv za putovanje "druženje sa porodicom", ali 85 odsto roditelja je odgovorilo da biraju odredišta koja imaju zabavne parkove i animatore.
Putuju da bi se družili, a onda gledaju u ekran!
Alfa generacija je pre korone putovala bukvalno od rođenja, najmanje tri puta godišnje, ali na odmorima ostaju kraće od prethodne dece - po 6,9 dana. NJih su roditelji vodili dva puta godišnje u svojz zemlju, a jednom u inostranstvo. Pola alfa klinaca nikada nije letelo avionom, već su išli uvek udobnim kolima na odmor.
Pročitajte još: Volelo se dvoje mladih, a onda su skočili u Moravicu! Evo priče
Putuju od rođenja i roditelji ih pitaju za mišljenje Foto: Depozit
Porodice sa alfa-klincima odsedaju isključivo na mestima koje imaju jaku bežičnu mrežu i ne idu na izlete, pogotovo ne sa vodičima. Svaka deseta porodica roditelja "milenijalaca" i "alfa dece" poseti muzej. To ih čini drastično drugačijim od prethodne "iks generacije" roditelja koji su svoju "zet decu" vodili na "kidscation" - vikend putovanja u skladu sa školskim gradivom.
Pročitajte još: MANEMI BORAT: Kazahstan je odlučio da izvuče KORIST od BORATA i ODLIČNO im ide!
Šta rade alfa-deca na putovanju?
90% non-stop gleda video (Jutjub) onlajn
85% snima video
80 % igra igrica najveći deo dana
75 % traži onlajn podatke o mestu i zabavi
60% koristi socijalne mreže
Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU