Боља од молим и хвала.
Молим, хвала, изволите, чаробне су речи за које се сматра да отварају сва врата. И наравно да је то тачно, али постоји једна реч још моћнија од претходно наведених речи, а ипак често занемарена.
Истраживање спроведено у једној продавници намештајем показало је да чак и најљубазнији продавачи нису успели да увере купце да купују. Зашто? Зато јер нису користили реч која звучи најувјерљивије – ЈЕР.
Наиме, коришћењем овог везника нуди се објашњење што аутоматски привлачи људе и више вам верују. У случају продавача то звучи овако:
"Коришћењем везника јер у говору нуди се објашњење што аутоматски привлачи људе и више вам верују"
"Могу ли вам понудити ову брошуру ЈЕР желимо да се информирате о нашој новој трговини?"
Прочитајте још: Откривена је МИСТЕРИОЗНА животињска врста на дубини од 3900 метара (ВИДЕО)
Једно истраживање је пак показало под којим би условима људи који у дугом реду чекају на кориштење машине за копирање, пустили некога пре реда.
Када је особа која је желела да користити машину за копирање пре реда питала: "Опростите, имам пет страница. Могу ли копирати пре вас јер ми се жури", 94 посто људи одговорило је да би је пустили пре реда.
Прочитајте још: Некада је ЗЕМЉИНА АТМОСФЕРА била немогућа за живот: Шта се тада дешавало
Наравно, зависно од реченице могу се користити варијанте везника и предлога (не мора увиек бити само јер, него и зато што, због тога), али поента је да особи којој се обраћамо понудимо објашњење зашто нешто желимо, молимо,...
- Чак и када сумњамо у истинитост разлога, односно објашњења, чаробна реч јер изазива природну реакцију у корист онога ко је поставио питање. То значи да и најсмешнији разлог може да добије позитиван одговор - објашњавају стручњаци.
Прочитајте још: Шта нам говоре СИМБОЛИ најчешћих привезака које волимо да носимо
У случају трговца, једноставне реченице попут "Свиђао би вам се овај кауч јер је израђен од италијанске коже" или "Овај стаклени сто одлично би сде уклопио у ваш дом јер његов дизајн иде уз сваки декор", могу учинити чуда јер је, након што су продавачи свакодневно почели да користе реч јер, продаја порасла за 39 посто.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ