Oglas
· · Komentari: 0
DELUJE

Znate li koja ČAROBNA REČ od 3 slova otvara sva vrata?

Bolja od molim i hvala.

1606898009_Depositphotos_3475594_s-2019.jpg
Foto: Depozit
Oglas

Molim, hvala, izvolite, čarobne su reči za koje se smatra da otvaraju sva vrata. I naravno da je to tačno, ali postoji jedna reč još moćnija od prethodno navedenih reči, a ipak često zanemarena.

Istraživanje sprovedeno u jednoj prodavnici nameštajem pokazalo je da čak i najljubazniji prodavači nisu uspeli da uvere kupce da kupuju. Zašto? Zato jer nisu koristili reč koja zvuči najuvjerljivije – JER.

Naime, korišćenjem ovog veznika nudi se objašnjenje što automatski privlači ljude i više vam veruju. U slučaju prodavača to zvuči ovako:

 "Korišćenjem veznika jer u govoru nudi se objašnjenje što automatski privlači ljude i više vam veruju"

"Mogu li vam ponuditi ovu brošuru JER želimo da se informirate o našoj novoj trgovini?"

Pročitajte još: Otkrivena je MISTERIOZNA životinjska vrsta na dubini od 3900 metara (VIDEO)

Jedno istraživanje je pak pokazalo pod kojim bi uslovima ljudi koji u dugom redu čekaju na korištenje mašine za kopiranje, pustili nekoga pre reda.

Foto: Depozit

Kada je osoba koja je želela da koristiti mašinu za kopiranje pre reda pitala: "Oprostite, imam pet stranica. Mogu li kopirati pre vas jer mi se žuri",  94 posto ljudi odgovorilo je da bi je pustili pre reda.

Pročitajte još: Nekada je ZEMLJINA ATMOSFERA bila nemoguća za život: Šta se tada dešavalo

Naravno, zavisno od rečenice mogu se koristiti varijante veznika i predloga (ne mora uviek biti samo jer, nego i zato što, zbog toga), ali poenta je da osobi kojoj se obraćamo ponudimo objašnjenje zašto nešto želimo, molimo,...

- Čak i kada sumnjamo u istinitost razloga, odnosno objašnjenja, čarobna reč jer izaziva prirodnu reakciju u korist onoga ko je postavio pitanje. To znači da i najsmešniji razlog može da dobije pozitivan odgovor - objašnjavaju stručnjaci.

Pročitajte još: Šta nam govore SIMBOLI najčešćih privezaka koje volimo da nosimo

U slučaju trgovca, jednostavne rečenice poput "Sviđao bi vam se ovaj kauč jer je izrađen od italijanske kože" ili "Ovaj stakleni sto odlično bi sde uklopio u vaš dom jer njegov dizajn ide uz svaki dekor", mogu učiniti čuda jer je, nakon što su prodavači svakodnevno počeli da koriste reč jer, prodaja porasla za 39 posto.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas